معاون استاندار: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشتاز در کمک به مردم سیستان و بلوچستان است

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمک به سیل زدگان سال گذشته و همچنین اقدامات مقابله ای با کرونا در سیستان و بلوچستان، یکی از وزارتخانه های پیشتاز است.

معاون استاندار: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشتاز در کمک به مردم سیستان و بلوچستان است

علی زینی وند 13 خردادماه در نشست شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان که به میزبانی بانک رفاه کارگران استان برگزار شد افزود: حضور معاونین، روسای سازمان ها، بانک ها و صندوق های وابسته به این وزارتخانه در ماههای اخیر در استان، نشان دهنده توجه ویژه این مجموعه به مردم این خطه از کشور است.

وی ادامه داد: عملکرد شورای مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قابل تقدیر است و این مجموعه یکی از مجموعه های فعال، پای کار و با برنامه در سطح استان به شمار می رود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان شرح داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت های یازدهم و دوازدهم در راستای انجام وظایف و ماموریت هایش، یک نگاه تحول گرایانه و ساختار محور داشته است که آثار آن در استان ها هم دیده می شود.

زینی وند با تاکید بر اینکه باید توانمندسازی جامعه هدف، بیش از گذشته دنبال شود؛ توجه به ایجاد مشاغل خرد متناسب با اقلیم، فرهنگ و استعداد هر منطقه را مهم برشمرد.

وی گفت: ارائه تسهیلات ارزان قیمت با هدف اشتغالزایی اگر با دانش، با برنامه و آموزش همراه باشد، بخش زیادی از دغدغه هایی که در این خصوص وجود دارد را برطرف می کند.

معاون استاندار بر هدف گذاری منابع مالی اشتغال با اولویت مهارت آموختگان فنی و حرفه ای تاکید کرد.

زینی وند در خاتمه با ذکر این مطلب که مجموعه شرکت های دانش بنیان در استان پیشرفت خوبی داشته اند، گفت: حمایت از این شرکت ها توسط بانک ها و صندوق های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای کمک به اشتغال مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12299

به "معاون استاندار: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشتاز در کمک به مردم سیستان و بلوچستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون استاندار: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشتاز در کمک به مردم سیستان و بلوچستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید