معرفی بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی

به گزارش مجله آزمون اول، بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی

هتل های بسیاری را برای رزرو در شهر بمبئی پیدا خواهید کرد. اگر برای اولین بار باشد که به این شهر سفر می کنید، شاید برای انتخاب محل اقامت خود به مشکل برخورد کنید. برای سفر به بمبئی می توانید به راحتی از سایت های گردشگری همانند خبرنگاران بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی را انتخاب کرده و رزو هتل خود را انجام دهید. اگر با این هتل ها آشنایی ندارید و به دنبال مطلبی جامع هستید تا با خیالی آسوده بتوانید هتل ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب ترین هتل را برای خود انتخاب کنید به شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. بسیاری از این هتل های 4 ستاره بمبئی در نزدیکی جاذبه ها و یا دیگر دیدنی های گردشگری این شهر قرار گرفته اند.

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی

هتل ارکید بمبئی | The Orchid

از بهترین هتل ها ی4 ستاره بمبئی بوده که نه تنها به شکل حیاط مرکزی طراحی شده است بلکه 372 اتاق و سوئیت های مجزا و خصوصی دارد که هر مهمانی را راضی نگه می دارد. در اتاق های دوبل و اکسکلوسیو هتل می توانید بهترین اقامت خود را تجربه کنید. در حیاط مرکزی این هتل بر روی تراس بایستید و تمام نما و فضای هتل را در زیر پای خود داشته باشید. همچنین بیشتر رستوران ها و کافه های هتل ارکید بمبئی در راهروهای اطراف این حیاط مرکزی و در طبقات بالاتر قرار گرفته اند. اینترنت پر سرعت در تمام فضاها در دسترس بوده و به راحتی می توانید در قسمت های مختلف هتل راه خود را پیدا کنید.

موقعیت خوب هتل، برای اقامت شما بهترین شرایط را فراهم می آورد. جاذبه هایی همانند جوهو در 6 کیلومتری و دریاچه پووای در 12 کیلومتری هتل واقع شده اند. در نتیجه به راحتی با تاکسی یا ریکشاو می توانید خود را به این جابذه و دیگر مکان های توریستی بمبئی برسانید.

استخر هتل در ارتفاعی بالا و بر روی پشت بام قرار گرفته است. پس از استراحت در هتل و استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی آن، می توانید در یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی اسکان داشته باشید.

  • آدرس: 70-C, Nehru Road, Near, Domestic Airport, Vile Parle, Mumbai, Maharashtra 400099, India

هتل نیرانتا ایرپورت ترانزیت | Niranta Airport Transit Hotel

یکی از هتل های فرودگاهی در شهر بمبئی هتل نیرانتا ایرپورت ترانزیت است. این هتل برای افرادی که به دلایل کاری و تجاری به بمبئی سفر می کنند و رمان کافی برای گشت و گذار در شهر را ندارند، فوق العاده است. چرا که دقیقا در کنار فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی واقع شده اند. قبل از سفر به هند و دیدن جاذبه های شهری همانند بمبئی، از طریق سایت هایی همانند رزرو هتل خبرنگاران به صورت آنلاین اتاق خود را انتخاب و رزرو کنید. هر چند این هتل در کنار فرودگاه واقع شده اما به هیچ عنوان صداهای آزاردهنده فرودگاه به گوش شما نخواهد رسید. در نتیجه آرامش را در این هتل خواهید داشت.

درون اتاق ها اکثرا با آینه های بزرگی بر روی دیوار کار شده است. به همین خاطر فضای درون اتاق ها به نظر بزرگ می رسد و به هیچ عنوان متوجه متراژ کم اتاق های هتل نیرانتا ایرپورت ترانزیت نخواهید شد.

محیط هنرمندانه این هتل با گل هایی طبیعی تزئین شده اند و عطر و بویی خوش را به محض ورود حس می کنید. اقامت را در بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی و در هتل نیراتا ایریورت ترانزیت تجربه کنید. امتیاز این هتل در سایت های رزرو هتلی همانند Booking.com عدد 8.8 را نشان می دهد که امتیاز بالایی است.

  • آدرس: At Chhatrapati Shivaji International Airport Terminal 2, Mumbai, Maharashtra 400047, India

اگر به دنبال تور بمبئی و گوا در هند هستید، اطلاعات تکمیلی این تور را می توانید در لینک مربوط به آن بخوانید.

هتل کورتیارد بای ماریوت بمبئی فرودگاه | Courtyard by Marriott Mumbai International Airport

برای مقایسه بهتر در میان بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی یکی دیگر از هتل های فرودگاهی را معرفی می کنیم. اگر پس از رسیدن به فرودگاه بمبئی دلتان می خواهد به سرعت و به راحتی به محل اقامت خود برسید و استراحت کنید، هتل فرودگاهی کورتیارد بای ماریوت بمبئی یکی از بهترین گزینه هاست.

همچنین قیمت اتاق های این هتل بسیار مناسب بوده و هزینه ترانسفر فرودگاهی را از هزینه های سفر شما حذف خواهد نمود. فاصله هتل کورتیارد بای ماریوت بمبئی فرودگاه از جاذبه های دیدنی بمبئی چندان زیاد نیست. مثلا دریاچه پووای در 4.4 کیلومتر هتل و ساحل جوهو در 5.2 کلومتری آن واقع شده است. از امکانات تفریحی هتل می توان به استخر روباز آن بر روی تراسی با نمایی فوق العاده اشاره کرد. اتاق ها و فضاهای هتل بسیار تمیز بوده و طراحی داخلی زیبایی دارند. رستوران های هتل همچنین بهترین صبحانه ها، ناهار و شام را برای مهمانانش آماده می کند.

  • آدرس: Cts 215, Carnival Cinemas Andheri Kurla Road, Andheri East Mumbai Maharashtra 400059 IN, Andheri - Kurla Rd, Mumbai, Maharashtra, India

هتل رامادا پووای بمبئی | Ramada Powai Hotel

از تمام کشورهای اروپایی برای اقامت در این هتل 4 ستاره بمبئی به نام هتل رامادا پووای بمبئی می آیند. اینجا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی بوده که در نزدیکی دریاچه پووای قرار گرفته است. درون اتاق ها تمام امکانات مورد نیاز شما فراهم بوده و می توانید برای خود چای و قهوه تهیه کنید. البته سرویس های بهداشتی و حمام های خصوصی آن بسیار تمیز و با امکانات فراوان در اختیارتان قرار می گیرد. با این حال به شما توصیه می کنیم که برای سفارش عصرانه به رستوران هتل بروید. بهترین نان ها، شیرینی ها و دونات ها را با قهوه در هتل رامادا سفارش دهید. تمام دغدغه هایتان را با استراحت در کنار استخر یا شنا در آن، به کناری بنهید تا آرامش یابید. رضایتمندی مهمانان از این هتل 4 ستاره بمبئی بسیار بالا بوده و حتی به آن امتیاز بالای 8 در سایت هایی همانند Booking.com داده شده است.

امکانات فوق العاده این هتل 4 ستاره با هتل های 5 ستاره هند برابری می کند. اتاق بازی، زمین بازی، کتابخانه، میز تنیس و رستوران های بسیاری با موسیقی زنده انتظار شما را می کشند. در زمان شبانگاهی می توانید همگی به دور آتش جمع شده و بهترین غذاها و دسرها را سفارش دهید. برای ورزش به سراغ باشگاه تناسب اندام، کلاس های یوگا و استخر بروید.

  • آدرس: Saki Vihar Rd, Murarji Nagar, Mayur Nagar, Passpoli, Powai, Mumbai, Maharashtra 400087, India

هتل د فرن رزیدنسی بمبئی | The Fern Residency, Mumbai

به محض ورود به این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی است، از مرتب بودن، تمیز بودن و منظم بودن فضاهای پیش رویتان حتی در طراحی داخلی تعجب خواهید کرد. بیشتر اتاق ها و سوئیت های این هتل حمامی با تمام امکانات به همراه دیوارهایی عایق بندی شده دارند. فضای عمومی هتل د فرن رزیدنسی بمبئی به همراه رستورانی با غذاهای هندی و بین المللی موقعیتی عالی برای صرف شام است.

در استخر روباز هتل شنا کنید یا در کنار استخر بهترین بستنی ها و دسرها را سفارش دهید. جوهو بیچ و دریاچه پووای در فاصله 9 کیلومتری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است.

  • آدرس: B-411, Acres Club, Hemu Kalani Marg, Sindhi Society, Chembur East, Mumbai, Maharashtra 400071, India

هتل کوهینور کنتینانتال | Hotel Kohinoor Continental

با رزرو هتل در یکی دیگر از هتل های فرودگاهی صندل وود بمبئی بسیار از انتخاب خود راضی خواهید بود. این هتل از همه لحاظ مهمانانش را راضی نگه می دارد. موقعیت مکانی این هتل اولین مزیتی است که با ورود به هتل در خواهید یافت. چرا که به راحتی از فرودگاه به این هتل می رسید. تمام نماها و فضاهای بیرونی با رنگ ها و نورپردازی های گرم همانند حال و هوای هندی تزئین شده اند و حسی دلچسب را به شما القا می کنند.

جدای از فضای باشگاهی، استخر روباز و اینترنت وای فای رایگان در این هتل قابل دسترسی است که یک لحظه وقت شما را خالی نمی گذارند. فضاهای سالن غذاخوری و رستوران ها بسیار زیبا و پر نور طراحی شده و می توانید بهترین غذاهای هندی و بین المللی را در آن ها سفارش دهید. انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران ها سفارش دهید. با اقامت در هتل کوهینور کنتینانتال بمبئی به راحتی می توانید خود را به مراکز خرید این شهر یا جاذبه های گردشگری همانند دریاچه پووای برسانید.

در کنار استخر استراحت کنید و از انتخاب مناسب و عالی خود در میان بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی لذت ببرید. امکانات راحتی خوبی برایتان فراهم شده تا بتوانند در خلوت خود بهترین اقامت را در بمبئی و هند داشته باشند. انتخاب این هتل برای اقامت می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

  • آدرس: Andheri - Kurla Rd, J B Nagar, Andheri East, Mumbai, Maharashtra 400059, India

هتل ویتز بمبئی | Vits Hotel

امتیاز هتل ویتز بمبئی در میان بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی و سایتهای رزرو هتل همانند Booking.com و Agoda بالاتر از 8 است. فضای داخلی هتل یکی از شاداب ترین و هیجان انگیز ترین مکان ها برای صرف شام یا ناهار است. در طراحی فضای رستورانی این هتل، امکانی فراهم شده که بتوانید بر روی تخت هایی شناور بر روی آب بنشینید و غذای خود را سفارش دهید. رستوران این هتل، انواع غذاهای بین المللی، دریایی و هندی را تهیه و طبخ می کند.

بعضی از مهمانان این هتل، فضا و ارائه خدمات این هتل را با هتل های اروپایی مقایسه کرده و معتقدند که هتل ویتز بمبئی کم از هتل های اروپایی ندارد. بسیاری از جاذبه ها، سواحل و رستوران های بمبئی را می توانید در اطراف این هتل پیدا کنید به طوری که به راحتی با کمی پیاده روی می توانید به این دیدن آن ها بروید. بنابراین می توانید برنامه صرف شام بی نظیری را در این هتل برای سفرتان بریزید.

  • آدرس: International Airport Zone, Andheri - Kurla Rd, Kondivita, Andheri East, Mumbai, Maharashtra 400059, India

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2151

به "معرفی بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 4 ستاره بمبئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید