معرفی لکسوس ES 2016، خودرو بی همتا

به گزارش مجله آزمون اول، لکسوس ES 2016 یک سدان با ابعاد متوسط می باشد. این مدل از لکسوس واقعا تحسین بر انگیز و مایه غرور است. با لکسوس ES 2016 بیشتر آشنا شوید.

معرفی لکسوس ES 2016، خودرو بی همتا

طراحی این مدل از لکسوس واقعاتحسین بر انگیز و مایه غرور است. لکسوس ES2016 دارایپنجره مشبک می باشد. این مدل لکسوس یک سدان با ابعاد متوسط است .

سدان چیست؟

سدان ( sedan) یا سالون به خودروهای سواری معمولی یا اصطلاحا صندوق دار گفته می شود که دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف جایگاه بوده و می تواند دارای دو یا چهار در باشد. متداول ترین شکل طراحی بدنه خودرو سدان است .

نسل فعلی لکسوس ES در سال2013 دوباره طراحی شد. این مدل لکسوس بعد از بهبود طراحی بسیار گیراتر و مطلوب تر شده است. چراغ های جلو و چراغ های مه شکن این خودرولکسوس بهشکل دندانه دار و از جنس فلز و شیشه می باشد. این مدل دارای رجحان هایی نسبت بهمدل لکسوس RX و مدلاسپورت کوپه RC350 لکسوس میباشد .

تغییرات در لکسوس ES2016 بسیارزیرکانه بوده است. چراغ های عقب این مدل لکسوس به شکل ال هستند و قسمت های داخلی خودرومثل سایر مدل های خانواده لکسوس است. در این مدل عقب خودرو بهتر از قبل یکپارچهسازی شده است. طراحی چرخ ها جدید شده و قطر چرخ ها بین 17 تا 20 اینچ می باشد. این خودرو هیبریدی از حالت (گاز-برق) تغییر یافته، البته همچنان هیبریدیاست ولی تغییر یافته است.

خودروی هیبریدی چیست؟

خودرو هیبریدی خودرویی می باشدکه برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع مجزای قدرت استفاده می کند. در بیشترموارد از این نام در اشاره به خودروی برقی دوگانه استفادهمی شود که در سیستم موتور آن ها یک موتور احتراق داخلی (معمولاً بنزینی) در کناریک یا چند موتور الکتریکیقراردارد و خودرو این امکان را دارد که فقط از یکی از این منابع انرژی یا هر دو آن هادر کنار یکدیگر بهره گیرد. انواع دیگری از خودروهای هیبریدی هم وجود دارند که ازسوخت های دیگری مانندپروپان، سی ان جی، هیدروژن یا انرژیخورشیدی استفاده می نمایند.نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت این خودروها بسته به هدف طراحان خودرو است. خودروهای هیبریدی برای بهره وری بیشتر در مصرف سوخت، قدرت بیشتر، مسافت طولانی ترحرکت با یک بار سوخت گیری یا کاهش انتشار گاز های گلخانه ای طراحیشده است. ناگفته نماند که این خودروها به خودروهای سبز معروف هستند .

در طراحی داخلی از کتان قهوه ای رنگ و کاغذ پوستیبهره گرفته شده است و همچنین اجزای داخلی به رنگ خاکستری و مشکی هستند. در این خودرولکسوس از چوب افرا به رنگ قهوه ای تیره و همچنین چوب خیزران استفاده شده است .

در بازار ایالات متحده آمریکا لکسوس توربوشارژ 2.5 لیتری 4 سیلندرعرضه نمی شود، البته فعلا. بنابراین مدل های ES350 و ES300h هیبریدی برای فروش پیشنهاد می شود. مدل 2.0 و 2.5 لیتری 4 سیلندر این خودرو در اتوشوی شانگهای در چین بهنمایش در آمد. در حال حاضر لکسوس ES دارایقیمت $38.625 دلار و مدل ES350، $ 41.505دلار قیمت دارد .

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: setare.com
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8769

به "معرفی لکسوس ES 2016، خودرو بی همتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی لکسوس ES 2016، خودرو بی همتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید