معرفی 13 آکادمی برتر فوتبال ایران به فیفا

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال از دیدار مجازی خودش و اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با دو نماینده از فیفا خبر داد.

معرفی 13 آکادمی برتر فوتبال ایران به فیفا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران مرتضی محصص در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز (سه شنبه) به همراه اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان با اریخ روته مولر و کوین استوارت، دو نماینده از فیفا صحبت کردیم. در ارتباطی که به صورت تماس ویدیویی بود، درخصوص برنامه استعدادیابی، کیفیت آکادمی فوتبال در ایران و کشف استعدادها به بحث و بررسی پرداختیم. در واقع درخواست فیفا از فدراسیون فوتبال ایران این است که 13 آکادمی برتر حاضر در ایران به فدراسیون جهانی فوتبال معرفی شود.

وی ادامه داد: فیفا می خواهد از این 13 آکادمی، سه آکادمی در سطح بسیار بالا و فوق العاده را معرفی کنیم، 10 آکادمی باقیمانده نیز باید به مرور زمان پیشرفت داشته باشند و گزارش های دقیق آن به این فدراسیون ارسال شود. پس از اعلام آکادمی ها، قرار است با شرکت بلژیکی مد نظر فیفا که به ارزیابی کیفیت فنی استعدادیابی و آکادمی ها می پردازد، همکاری داشته باشیم تا در این زمینه بتوانیم بیش از گذشته رشد داشته باشیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: فردا هم به همراه محمدی با لاسلو، مدیر فوتبال پایه AFC ارتباط ویدیویی خواهیم داشت تا درخصوص طرح پیشرفت فوتبال جوانان آسیا صحبت کنیم. بدون شک بررسی طرح های مختلف درباره رشد توسعه فوتبال پایه و آکادمی ها می تواند باعث فرایند رو به رشد آینده فوتبال در ایران شود.

4127

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11974

به "معرفی 13 آکادمی برتر فوتبال ایران به فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 13 آکادمی برتر فوتبال ایران به فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید