موزه رضا عباسی میزبان نمایشگاه هنری گیوا

به گزارش مجله آزمون اول، نمایشگاه آثار تذهیب و گل و مرغ (گروه هنری گیوا) از تاریخ 10 الی 14 مرداد ماه 98 در موزه رضا عباسی برگزار می شود.

موزه رضا عباسی میزبان نمایشگاه هنری گیوا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی تهران، گروه هنری گیوا با هدف آشنایی آحاد مردم جامعه با هنر اصیل ایرانی، نگارگری تذهیب و گل و مرغ با فعالان این حوزه هنری فعالیت حرفه ای خود را از سال 97 آغاز کرده است .

هدف از تشکیل این گروه، کاربردی کردن هنر نگارگری و آشنایی مردم جامعه با این هنر اصیل است.اشیایی همچون زیورآلات، آیینه و شانه، نشان کتاب، سنگ های تزئینی، صدف و تابلوهای نگارگری در معرض دید همگان قرار می گیرد.

اعضای گروه شهلا قاضی زاده، مژگان رضایی، فاطمه قاضی زاده، رزا آقامیرزایی، مریم ابراهیم یزدی و آزاده کوچک یزدی هستند که همگی سال ها در حوزه نگارگری فعال بوده و در رویدادهای بزرگ نگارگری همچون دوسالانه نگارگری ،جشنواره فجر و... حضوری مستمر داشته اند .

افتتاحیه نمایشگاه 10 مرداد ماه، از ساعت 16 الی 18:30 است ونمایشگاه همه روزه از 9 صبح تا 18:30 آماده بازدید علاقه مندان است.

موزه رضا عباسی درخیابان شریعتی نرسیده به پل سید خندان پلاک 892 قرار گرفته است. علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن88535135 تماس بگیرند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2635

به "موزه رضا عباسی میزبان نمایشگاه هنری گیوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه رضا عباسی میزبان نمایشگاه هنری گیوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید