مونچی به سویا بازگشت

به گزارش مجله آزمون اول، مدیر ورزشی سابق سفیدپوشان آندلس پس از دو سال دوری از این تیم دوباره به رامون سانچس پیسخوان برگشت.

مونچی به سویا بازگشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، در حالی که زمزمه هایی مبنی بر احتمال استخدام رامون رودریگس وردخو ملقب به مونچی، مدیر ورزشی پیشین باشگاه رم توسط آرسنال شنیده می شد، این مرد اسپانیایی ترجیح داد به باشگاه سابق خود سویا برگردد و فعالیت خود به عنوان مدیرورزشی را در آندلس از سر بگیرد.

مونچی که سال 1988 به عنوان دروازه بان برای سویا بازی می کرد، ماه مارس سال 2017 به عنوان یکی از بهترین مدیران ورزشی دنیا سفیدپوشان آندلس را ترک کرد و به رم پیوست اما او در ماه های اخیر با مدیران باشگاه اختلافاتی پیدا کرد که منجر به قطع همکاری آنها شد.

به این ترتیب او از جالوروسی جدا شد و اکنون به سویا برگشته جایی که کارش را از اول آوریل شروع خواهد نمود. مراسم معارفه او نیز فردا (دوشنبه) در استادیوم رامون سانچس پیسخوان برگزار می گردد. سویا در دوره اول فعالیت مونچی به عنوان مدیر ورزشی، 5 قهرمانی در لیگ اروپا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا کسب کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 875

به "مونچی به سویا بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونچی به سویا بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید