نفت آبادان نبرد، سپاهان باخت، اما پرسپولیس مدعی قهرمانی شد! ، لیگ دربست درخدمت استقلال!

به گزارش مجله آزمون اول، پرسپولیس با نتیجه ای که مقابل ماشین سازی گرفت در صورت کسب 6 امتیاز دو بازی عقب افتاده اش می تواند مدعی صدرنشینی باشد و حتی بالاتر از استقلال قرار بگیرد.

نفت آبادان نبرد، سپاهان باخت، اما پرسپولیس مدعی قهرمانی شد! ، لیگ دربست درخدمت استقلال!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این ملاقات با نتیجه یک بر یک به سرانجام رسید. همین نتیجه سبب شد تا فرصت مناسبی برای دو تیم نفت آبادان و سپاهان به وجود بیاید و آن ها می توانستند امروز با شکست حریفان خود، به رتبه های بالاتری نسبت به آبی ها برسند.

با این حال امروز هیچ کدام از این اتفاق ها رخ نداد، نفت آبادان مقابل مس رفسنجان نبرد و سپاهان هم برابر شهر خودرو مغلوب شد.

با این شرایط سپاهان همان 22 امتیاز باقی ماند و به علت تفاضل گل پایین تر نسبت به نفت آبادانی که با یک امتیاز ملاقات مقابل مس رفسنجان 22 امتیازی شده بود، به رتبه سوم جدول سقوط کرد.

نکته جالب تر جایی است که تراکتور هم می توانست در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم در یک امتیازی استقلال در جدول قرار بگیرد، ولی تبریزی ها هم این فرصت را از دست دادند.

البته تیم پرسپولیس که دو بازی نسبت به استقلال کمتر دارد، در بازی امروز خود مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید و در صورتی که سرخ ها بتوانند در دو ملاقات عقب افتاده هم 6 امتیاز ممکن را کسب نمایند، 24 امتیازی می شوند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21867

به "نفت آبادان نبرد، سپاهان باخت، اما پرسپولیس مدعی قهرمانی شد! ، لیگ دربست درخدمت استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان نبرد، سپاهان باخت، اما پرسپولیس مدعی قهرمانی شد! ، لیگ دربست درخدمت استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید