همزمان با شیوع کرونا، فشارحداکثری آمریکا علیه ایران ادامه دارد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به خبرنگاران در ارتباط با سیاست آمریکا در قبال ایران همزمان با شیوع جهانی کرونا، گفت: سیاست فشار حداکثری ما علیه ایران ادامه خواهد داشت.

همزمان با شیوع کرونا، فشارحداکثری آمریکا علیه ایران ادامه دارد

هوک همچنین در ادامه مدعی شده که واشنگتن یادداشتی دیپلماتیک را به تهران فرستاد و پیشنهاد یاری درباره ویروس کرونا را بیان نمود، اما تهران فوری آن را رد کرد.

ادامه سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران که همیشه با نقدها گسترده ای در مجامع دنیای روبرو بوده است، به تازگی با نقدها بیشتری روبرو شده و بعضی از مقامات کشورهای دنیا از جمله در پاکستان و چین خواهان لغو تحریم های یکجانبه علیه ایران شده اند تا فرایند مبارزه و مقابله با کرونا بهتر صورت گیرد.

با این حال به نظر می رسد با وجود شیوع گسترده و دنیای ویروس کرونا اما رویکرد خصمانه آمریکا علیه ایران تغییر نخواهد کرد و کاخ سفید همچنان به فشارها علیه ایران ادامه می دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8492

به "همزمان با شیوع کرونا، فشارحداکثری آمریکا علیه ایران ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همزمان با شیوع کرونا، فشارحداکثری آمریکا علیه ایران ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید