هوش مصنوعی جایگزین دستگاه کارت زنی کارکنان ادارات می گردد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، سیستم یادشده در حین عبور کارمندان و ورود آنها به ادارات هویت آنها را شناسایی و زمان عبور و مرور آنها را ثبت می نماید و از معطلی افراد در برابر درب های ورودی برای کارت زدن جلوگیری می نماید.

هوش مصنوعی جایگزین دستگاه کارت زنی کارکنان ادارات می گردد

این سیستم به طور آزمایشی در 26 دفتر ال جی در شهر سئول در کره جنوبی نصب شده تا کارآیی و دقت آن مورد آنالیز قرار بگیرد. در آینده سیستم مذکور در 170 دفتر و مرکز اداری ال جی در داخل و خارج از کره جنوبی نصب خواهد شد.

ارائه این خدمات با همکاری شرکت هوش مصنوعی سنس تایم چین صورت گرفته و نرم افزار و سخت افزار ویژه نصب شده بر روی این سیستم با تشخیص دقیق چهره افراد، هویت آنها را در عرض تنها 0.3 ثانیه تشخیص می دهد.

ال جی مدعی است دقت این سیستم 99 درصد بوده و حتی اگر فردی از عینک، نقاب، لوازم آرایشی و غیره استفاده نموده باشد، باز هم هویت وی قابل تشخیص است. همچنین برای ثبت هویت نیازی به مشاهده دقیق چهره از روبرو نیست و شناسایی افراد از هر زاویه ای صورت می گیرد.

این سیستم نیازی به هیچ گونه توقف در برابر دوربین، ثبت اثر انگشت یا کاربرد اسکنرهای خاص ندارد. برای افزایش دقت این سیستم در مرحله اول بیش از 50 هزار عکس چهره مورد استفاده قرار گرفته است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6683

به "هوش مصنوعی جایگزین دستگاه کارت زنی کارکنان ادارات می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی جایگزین دستگاه کارت زنی کارکنان ادارات می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید