والورده: همچنان روی کوتینیو حساب می کنیم، سؤالات از من درباره نیمار تمامی ندارد

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم بارسلونا بر تمایل خود برای حفظ بال برزیلی اش تأکید و با بی میلی درباره احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ صحبت کرد.

والورده: همچنان روی کوتینیو حساب می کنیم، سؤالات از من درباره نیمار تمامی ندارد

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده پس از پیروزی 2 بر یک بامداد امروز (پنجشنبه) بارسلونا مقابل ناپولی در آمریکا، درباره وضعیت فعلی تیمش و برخی بازیکنانش که آینده ای مبهم دارند صحبت کرد.

والورده ابتدا درباره بازی گفت: من می خواهم کوشش کنم که به همه بازیکنانم فرصت بازی برسد. برخی از آنها امروز از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند و برخی دیگر در بازی بعدی. برنامه ما این است که زمان بازی بازیکنان مان را افزایش دهیم. ما نکات مثبت بازی را می بینیم و فکر می کنم که به اندازه کافی اتفاقات مثبت در این بازی رقم خورده است.

سرمربی بارسلونا درباره شایعاتی که در مورد احتمالی خروج فیلیپه کوتینیو وجود دارد هم گفت: تعیین است که من روی او حساب می کنم اما نمی دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد اما او فعلاً بازیکن ماست. او مانند آرتور و ویدال در بازی حضور نداشتند چون هنوز تنها دو جلسه است که در تمرینات ما شرکت نموده اند. آنها هم اما قدم به قدم خودشان را به ما می کسانند. باید دید که در بازی یکشنبه هفته آینده می توانند دقایقی در میدان حضور داشته باشند یا نه. هدف من هم این است که به او نیز مانند سایر بازیکنان فرصت بدهم. ما روی کوتینیو حساب می کنیم.

والورده در ادامه از عملکرد آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی جدید تیمش تمجید کرد و گفت: او بازی فوق العاده ای انجام داد. بازی ما در نیمه اول ریتم کافی نداشت اما خوب رطوبت و گرمی هوا هم در آن بی تأثیر نبود.

شایعه پیوستن قرضی نیمار به رئال مادرید موضوع دیگری بود که سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو درباره آن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او گفت: باید دید چه می گردد. آخرین باری که من اینجا بدم هم از من سؤالاتی درباره نیمار پرسیده شد و حالا بار دیگر دارید از من درباره او سؤال می پرسید. به نظر می رسد که این وضعیت تمامی ندارد. من نمی دانم برای او قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2166

به "والورده: همچنان روی کوتینیو حساب می کنیم، سؤالات از من درباره نیمار تمامی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: همچنان روی کوتینیو حساب می کنیم، سؤالات از من درباره نیمار تمامی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید