واکنش عربستان به طرح صلح انصارالله یمن

به گزارش مجله آزمون اول، معاون وزیر دفاع عربستان امروز (آدینه) به شکل ظاهری از طرح صلح پیشنهادی انصارالله حمایت کرد و گفت کشورش به آتش بسی که انصارالله اعلام نموده است، به دیده مثبت می نگرد.

واکنش عربستان به طرح صلح انصارالله یمن

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آناتولی، خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان در توییتی مدعی شد: عربستان به آتش بسی که یمن اعلام نموده است، به دیده مثبت می نگرد. این همان چیزی است که ریاض همواره در پی آن بوده و امیدوار است که به صورت عملی اجرایی گردد.

دو هفته پیش، جنبش انصارالله یمن از ابتکارعمل صلحی پیرامون توقف حملات پهپادی، موشک های بالستیکی و هرگونه حملات دیگر به عربستان خبر داده و اعلام نموده بود، در انتظار واکنش مشابه این ابتکار عمل از سوی ریاض است. وزیر مشاور عربستان در امور خارجه نیز در واکنش به این پیشنهاد اعلام نموده بود: ریاض میزان جدیت انصارالله در اجرای این ابتکارعمل را زیر نظر خواهد گرفت.

یمن برای پنجمین سال متوالی شاهد جنگ میان نیروهای همپیمان دولت مستعفی این کشور و انصارالله است و ائتلاف عربی به رهبری عربستان از سال 2015 در یمن دست به عملیات نظامی می زند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3089

به "واکنش عربستان به طرح صلح انصارالله یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عربستان به طرح صلح انصارالله یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید