ورود نظامیان ترکیه به مناطقی از حومه شمالی الرقه

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، خبرنگار سانا از ورود نظامیان ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آنها به بعضی مناطق حومه شمالی الرقه اطلاع داد.

ورود نظامیان ترکیه به مناطقی از حومه شمالی الرقه

خبرنگار سانا گزارش داد: اخباری درباره ورود متجاوزان ترکیه ای به روستاهای الیابسه، المنبطح، الحاویه و بیر عاشق از توابع شهرک تل ابیض در حومه شمالی الرقه مخابره شده است.

این در حالی است که قبلا هم سانا با اشاره به ادامه حملات ترکیه به شهر راس العین در حسکه سوریه گزارش داد: ارتش رژیم ترکیه برداشتن دیوار در نزدیکی روستای تل حلف در غرب شهر راس العین در مرز سوریه با ترکیه را آغاز نموده است.

خبرنگار سانا در حسکه گفت: ارتش رژیم ترکیه آغاز به برداشتن دیوار در نزدیکی روستای تل حلف در غرب راس العین نموده است.

سانا گفت: بر اثر حملات رژیم ترکیه به قامشلی، الدرباسیه و راس العین در حومه حسکه 8 نفر کشته و 20 نفر دیگر زخمی شده اند. رژیم ترکیه همه زیر ساختها از جمله سدها و ایستگاهای فراوری برق و آب آشامیدنی را از بین برد.

همچنین تلویزیون سوریه گزارش داد: بمباران شهر راس العین در استان حسکه ادامه دارد.

شایان ذکر است که وزارت دفاع ترکیه قبلا اعلام نموده بود که نیروهای نظامی ترکیه و متحدان سوری آنها چهارشنبه شب با ورود به مناطق شمال شرقی سوریه، حمله ای زمینی را علیه شبه نظامیان کُرد منطقه آغاز کردند.

این در حالی است که در ساعات ابتدایی روز چهارشنبه، جنگنده ها و توپخانه های ترکیه در یک عملیات نظامی به مواضع نیروهای کُرد وابسته به یگانهای مدافع خلق (YPG) حمله هوایی و توپخانه ای کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3227

به "ورود نظامیان ترکیه به مناطقی از حومه شمالی الرقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود نظامیان ترکیه به مناطقی از حومه شمالی الرقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید