پراندلی:سیدبندی جام دنیای مسخره است، 2 سال و نیم جزو 7 تیم برتر دنیا بوده ایم

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا، فدراسیون دنیای فوتبال را به خاطر شیوه تقسیم بندی تیم های دنیا در گلدان های قرعه کشی جام دنیای مورد انتقاد قرار گرفته است.

پراندلی:سیدبندی جام دنیای مسخره است، 2 سال و نیم جزو 7 تیم برتر دنیا بوده ایم

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی سازوکار فیفا برای قرعه کشی مرحله گروهی جام دنیای 2014 را زیر سوال برد. ملاک فیفا برای سیدبندی تیم ها (قراردادن تیم های در گلدان ها) رده ای است که آنها در رنکینگ ماه اکتبر سال قبل از برگزاری جام دنیای 2014 داشته اند.

این شیوه قرعه کشی سبب شده است که تیم هایی مانند برزیل، سوئیس که در حال حاضر در رده بندی فیفا پایین تر از ایتالیا قرار دارند و حتی تیم هایی مانند پرتغال که برخلاف آتزوری به زحمت و از مرحله پلی آف به جام دنیای رسیده اند در گلدان یک قرار بگیرند. این در حالی است که ایتالیا که به همراه هلند اولین صعودکنندگان اروپایی به جام دنیای بوده اند جزو 8 تیم سید اولی محسوب نشده اند.

پراندلی با مسخره توصیف کردن این سازوکار به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: من می گویم که فیفا باید برای آینده در قوانین خود برای قرعه کشی تجدیدنظر کند. همه می توانند تشخیص دهند که شیوه کنونی قرعه کشی مشکل دارد. آیا ملاک رده بندی فیفا است؟ مسئله ای نیست. ما الان تیم هفتم دنیا هستیم و در 2 سال و نیم گذشته هم جزو 7 تیم برتر دنیا بوده ایم.

وی اضافه کرد: فیفا فقط به رنکینگ ماه اکتبر نگاه می کند که این مسخره است. این شیوه قرعه کشی، شرایط عجیب و غریبی را به وجود می آورد.

تیم ملی ایتالیا یکی از 9 تیم اروپایی گلدان 4 قرعه کشی جام دنیای است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2998

به "پراندلی:سیدبندی جام دنیای مسخره است، 2 سال و نیم جزو 7 تیم برتر دنیا بوده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی:سیدبندی جام دنیای مسخره است، 2 سال و نیم جزو 7 تیم برتر دنیا بوده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید