پرسپولیس؛ یک قدم تا قهرمانی نیم فصل

به گزارش مجله آزمون اول، خوشبختی هواداران پرسپولیس فعلا گره خورده به بردهای اقتصادی یحیی گل محمدی در لیگ. پرسپولیس این بار با گل دقیقه 54 احمد نورالهی پیکان را شکست داد تا با 27 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

پرسپولیس؛ یک قدم تا قهرمانی نیم فصل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، این برد باعث شد قرمزها پس از 9 هفته بالاتر از استقلال قرار بگیرند و البته از آن مهمتر این که

پرسپولیس، قهرمان 4 دوره متوالی لیگ برتر، حالا فقط یک امتیاز نیاز دارد تا قهرمان نیم فصل نخست لیگ بیستم شود. تنها بازی باقیمانده دور رفت لیگ، جمعه اول اسفند در سیرجان برگزار می شود و پرسپولیس در این بازی معو قه به مصاف گل گهر می رود. خبر مهم درباره این بازی حکم دیروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره گادوین منشا بود که به دلیل حرکت

غیر اخلاقی در شادی پس از گل، تا اطلاع ثانوی محروم شده و احتمالا نمی تواند مقابل پرسپولیس بازی کند. در دیگر بازی های دیروز مس رفسنجان 3 بر یک ذوب آهن را شکست داد و تراکتور هم در تهران با نتیجه 2 بر یک سایپا را برد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21840

به "پرسپولیس؛ یک قدم تا قهرمانی نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس؛ یک قدم تا قهرمانی نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید