پیام حاجی میرزایی به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی تصویری یکصدمین سالگرد تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش را تبریک گفت.

پیام حاجی میرزایی به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در پیامی تصویری ضمن تبریک یکصدمین سالگرد تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش، در بخش هایی از این پیام اظهار کرد: این شورا، قدیمی ترین شورای عالی در کشور است که همواره به عنوان یک نهاد مهم و تأثیرگذار در امر تعلیم و تربیت نقش آفرینی کرده است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت، همواره مستلزم معماری سنجیده در حوزه نظام تعلیم و تربیت است. مدیران، معلمان و همکاران ستاد در سراسر کشور در کار تعلیم و تربیت فعال هستند؛ ولی اثربخشی این فعالیت ها، مستلزم برخورداری از یک طراحی سنجیده است و این طراحی جزء مسئولیت ها و مأموریت های شورای عالی آموزش و پرورش است.

حاجی میرزایی ادامه داد: شورای عالی باید این تضمین را به جامعه بدهد که نظام آموزش و پرورش در راستا صحیح و سنجیده ای حرکت خواهد کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22642

به "پیام حاجی میرزایی به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام حاجی میرزایی به مناسبت یکصدمین سالگرد تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید