پیشنهاد اماراتی ها برای جذب ستاره محبوب استراماچونی

به گزارش مجله آزمون اول، در 3 فصل اخیر بازیکنان خارجی استقلال چه عملکرد خوبی داشتند و چه نداشتند بیش از یک فصل در این تیم دوام نیاوردند و جدا شدند. شنیده می گردد سال جاری هم شرایط همین طور خواهد بود.

پیشنهاد اماراتی ها برای جذب ستاره محبوب استراماچونی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شنیده می گردد هرویه میلیچ مدافع- هافبک کروات استقلال که از شرایط اقتصادی اش در این باشگاه ناراضی است، از یک باشگاه اماراتی برای فصل آینده پیشنهاد دارد. این در شرایطی است که قرارداد میلیچ با آبی پوشان 2 ساله بسته شده است و فقط در صورتی می تواند از این تیم جدا گردد که باشگاه به تعهدات اقتصادی خودش عمل نکند یا دوطرف برای قطع همکاری و یا صدور رضایت نامه این بازیکن به توافق برسند.

تا اینجا که میلیچ از شرایط اش در استقلال راضی نیست و از طرف دیگر باشگاه در انجام تعهدات اقتصادی اش چندان خوش قول نبوده است. باید دید میلیچ که کارنامه و عملکرد خوبی در استقلال دارد هم مانند دیگر خارجی های چند فصل اخیر آبی پوشان در سرانجام فصل از این تیم جدا می گردد یا نه.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6712

به "پیشنهاد اماراتی ها برای جذب ستاره محبوب استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد اماراتی ها برای جذب ستاره محبوب استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید