پیکه خطاب به نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا: از تصویر من برای منافع خودت استفاده نکن!

به گزارش مجله آزمون اول، مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا از نامزد انتخابات ریاست این باشگاه درخواست که از که تصویر او برای تبلیغ به نفع خود در کمپین انتخاباتی اش استفاده نکند.

پیکه خطاب به نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا: از تصویر من برای منافع خودت استفاده نکن!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، جرارد پیکه به ویکتور فونت درباره استفاده از محبوبیت او به نفع خودش در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هشدار داد.

پیکه اخیراً در گفت و گو با ایبای یانوس یکی از کاربران اسپانیایی معروف سایت یوتیوب درباره انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که ماه آینده برگزار می گردد توضیحاتی ارائه نموده بود. او در آن مصاحبه گفت: ما باید از الان به فکر آینده باشیم و اگر هم به گذشته نگاه می کنیم فقط برای درس دریافت از اشتباهات باشد.

خیلی طول نکشید که این جمله پیکه به شعار تبلیغاتی برای ویکتور فونت تبدیل شد و او در یک پست در توئیتر دقیقاً همان جمله را نوشت بدون آنکه اشاره ای به منبع اصلی آن داشته باشد.

این حرکت فونت به مذاق پیکه خوش نیامد و او خطاب به فونت نوشت: ویکتور، با تمام احترامی که برایت قائلم، این جملات با آنچه که کوشش کردی در توئیتت بگوی هیچ ربطی ندارد. من به تو توصیه می کنم که این پست را حذف کنی و از تصویر من به نفع خودت استفاده نکنی. تشکر.

فونت توئیت خود را حذف کرد اما در پاسخ به درخواست پیکه نوشت: جرارد، ما از جملات تو استفاده کردیم چون با خط فکری ما همخوانی دارد. ما به هیچ عنوان قصد ایجاد مسئله ای نداریم. آن را هم پاک می کنیم. امیدوارم که خیلی زود دوباره تو را در زمین مسابقه ببینیم.

پیکه به دلیل مصدومیت فعلاً نمی تواند کاتالان ها را همراهی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21592

به "پیکه خطاب به نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا: از تصویر من برای منافع خودت استفاده نکن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکه خطاب به نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا: از تصویر من برای منافع خودت استفاده نکن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید