چه ضرورتی دارد داورزنی هم در وزارت باشد هم در والیبال!

به گزارش مجله آزمون اول، کارشناس والیبال ایران گفت: داورزنی در خانواده والیبال فردی شناخته شده است، اما نمی دانم چه ضرورتی دارد او هم در وزارت ورزش باشد و هم در والیبال!

چه ضرورتی دارد داورزنی هم در وزارت باشد هم در والیبال!

جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره نامزدهایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام نموده اند، شرح داد: شخصا یک تعداد از افرادی که برای انتخابات والیبال ثبت نام نموده اند را نمی شناسم، اما نفراتی مانند داورزنی نیز در انتخابات ثبت نام نموده اند که در این رشته شناخته شده اند. وقتی فردی مثل داورزنی معاونت وزارت ورزش را فدای حضور در والیبال می نماید نشان از حمایت و پشتوانه ای است که او دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا همزمانی حضور داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال و معاونت وزارت ورزش عدالت را زیر سوال نمی برد؟ اظهار کرد: اگر داورزنی در انتخابات حاضر گردد به احتمال زیاد رای می آورد و نیازی به مهندسی کردن انتخابات نیست. او هم پشتوانه وزارت را دارد و هم در خانواده والیبال شناخته شده است.

کارشناس والیبال ایران اضافه کرد: برای من این سوال است که آیا تا این حد ضرورت دارد که یک نفر هم معاونت وزارت ورزش و هم ریاست فدراسیون والیبال را همزمان در اختیار داشته باشد؟ آیا شخص دیگری را نداریم؟ در این شرایط رسیدگی به هر دو بخش سخت خواهد بود و امکان پذیر نیست. اگر داورزنی در وزارت سرپرستی معاونت ورزش قهرمانی را بر عهده داشته باشد نمی توان آنطور که باید به والیبال رسیدگی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا با متفاوت بودن شرایط والیبال امروز با چند سال گذشته، داورزنی می تواند باز هم پیروز باشد؟ شرح داد: داورزنی امتحان خود را پس داده با این حال وضعیت اقتصادی فعلی با توجه به اینکه ما ریالی کسب درآمد داریم و دلاری هزینه می کنیم، بسیار سخت است. فکر می کنم هر کسی قرار است در والیبال ریاست کند باید از نظر اقتصادی شرایط را برای این رشته بهبود بخشد. کار سخت است اما من فکر می کنم داورزنی از حمایت کافی برخوردار است و باید در صورت انتخاب شدن شرایط اقتصادی را بهتر کند.

سیدعباسی در سرانجام گفت: قطعا اگر داورزنی تا لحظه آخر برای حضور در انتخابات ثابت قدم باشد، خیلی ها از انتخابات کناره گیری می نمایند؛ بعضی ها به سود او و بعضی ها هم به دلیل شانس کمی که مقابل او خواهند داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2774

به "چه ضرورتی دارد داورزنی هم در وزارت باشد هم در والیبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه ضرورتی دارد داورزنی هم در وزارت باشد هم در والیبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید