گزارش تمرین پرسپولیس، تمرینات سبک بازیکنان اصلی و بازگشت سیدجلال به تمرینات

به گزارش مجله آزمون اول، بازیکنان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس که برابر ماشین سازی به میدان رفته بودند، در تمرین امروز (سه شنبه) به انجام کارهای سبک پرداختند.

گزارش تمرین پرسپولیس، تمرینات سبک بازیکنان اصلی و بازگشت سیدجلال به تمرینات

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان برای تمرین امروز (سه شنبه)، به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه، بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی بازی با ماشین سازی حضور نداشتند. آنها از ساعت 11 کار خود را پس از صحبت های کالدرون شروع کردند.

بخش اول تمرین آنها، انجام کارهای سرعتی و بدنسازی بود. سرخپوشان پس از آن در دو دسته به عبور از موانع، استارت و شوت به سوی دروازه پرداختند.

فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین هم خاتمه بخش کوشش این گروه از بازیکنان پرسپولیس بود.

همچنین بازیکنانی که روز گذشته در ترکیب اصلی حضور پیدا کردند، از ساعت 11:15 در زمین چمن استادیوم شهید کاظمی حاضر شدند. آنها در کنار زمین تمرینات سبک تری را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادند.

مهم ترین اتفاق امروز در استادیوم شهید کاظمی، حضور سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس بود که در بخش عمده ای از تمرینات گروهی شرکت داشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3042

به "گزارش تمرین پرسپولیس، تمرینات سبک بازیکنان اصلی و بازگشت سیدجلال به تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین پرسپولیس، تمرینات سبک بازیکنان اصلی و بازگشت سیدجلال به تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید