گزارش تمرین پرسپولیس، درخواست سیدجلال از هم تیمی های خود و غیبت 6 بازیکن

به گزارش مجله آزمون اول، فرشاد احمدزاده هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در تمرینات این تیم غایب بود، در تمرین امروز (چهارشنبه) سرخپوشان شرکت کرد.

گزارش تمرین پرسپولیس، درخواست سیدجلال از هم تیمی های خود و غیبت 6 بازیکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:30 امروز (چهارشنبه) در نوبت عصر پس از دو روز تعطیلی به مناسب ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش، در حضور هواداران و خبرنگاران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار گشت.

تمرین امروز پرسپولیس تحت تأثیر درگذشت هوادار خانم استقلال بود و بازیکنان و کادر فنی برای شادی روح او، تمرین را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز به دویدن دور زمین، تمرینات هوازی و گرم کردن پرداختند. سرخپوشان در ادامه تمرین زیر نظر کالدرون به فوتبال تحت فشار روی آوردند. بخش بعدی تمرین به کارهایی استقامتی، سرعتی و فوتبال درون تیمی اختصاص یافت.

شجاع خلیل زاده دقایقی در وسط زمین با کالدرون به گفت وگو پرداخت.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد نادری، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی ترابی، شش بازیکنی بودند که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، در تمرین سرخپوشان غایب بودند.

امیر روستایی که در اردوی تدارکاتی تیم امید راهی کشور ازبکستان شده بود، پس از بازگشت این تیم به تهران در تمرین امروز حاضر شد.

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که در اردوی تیم ملی عراق در بازی های مرحله انتخابی جام جهانی حضور داشت، در تمرین امروز پرسپولیس شرکت کرد.

حدود 150 هوادار در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند.

بوژدار رادوشویچ دروازه بان کروات پرسپولیس به همراه دو دروازه بان جوان دیگر، زیر نظر مربی دروازه بانان به تمرین اختصاصی پرداختند.

در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس، سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان بارها از هم تیمی های خود درخواست کرد با جدیت و تمرکز بالا به تمرین بپردازند.

فرشاد احمدزاده که غیبت او در هفته های گذشته در تمرین پرسپولیس خبرساز شده بود، امروز در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور داشت و پا به توپ شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3092

به "گزارش تمرین پرسپولیس، درخواست سیدجلال از هم تیمی های خود و غیبت 6 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین پرسپولیس، درخواست سیدجلال از هم تیمی های خود و غیبت 6 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید