گل محمدی سالن را با حالت قهر ترک کرد، بی نظمی در حضور هواداران و پخش تیزرها، بدون حضور اهالی فوتسال

به گزارش مجله آزمون اول، پس از انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین مربی سال فوتبال ایران، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو سالن را با حالت قهر ترک کرد.

گل محمدی سالن را با حالت قهر ترک کرد، بی نظمی در حضور هواداران و پخش تیزرها، بدون حضور اهالی فوتسال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مراسم برترین های فوتبال کشور عصر امروز (شنبه) در حالی برگزار گشت که با بی نظمی فراوانی همراه بود. برخلاف سال های گذشته که هواداران زیادی به مراسم می آمدند و با حضورشان کار مأموران را برای ورود و خروج به مراسم سخت می کردند، در مراسم امسال هواداران زیادی در سالن حاضر نبودند.

برخی افراد که به عنوان هوادار در سالن حضور داشتند، نظم هتل اسپیناس پالاس را قبل و بعد از مراسم به هم ریخته و به دنبال سلفی دریافت با بازیکنان بودند. همین مسئله باعث شد بازیکنان پس از خاتمه مراسم به سختی از هتل خارج شوند.

دیگر بی نظمی مراسم به پخش تیزرها مربوط میشد. تیزرها اکثراً با تأخیر یا جابه جا پخش می شد و برخی تیزرها هم اصلاً پخش نشد.

در حالی که عنوان این مراسم معرفی برترین های فوتبال و فوتسال ایران بود، هیچ عنوانی در رشته فوتسال قرائت نشد و در این مراسم، خبری از فوتسالی ها نبود.

بسیاری از نامزدهای عناوین مختلف به مراسم نیامده بودند و نمایندگان آنها در سالن حضور داشتند. از جمله برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی الاهلی عربستان، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فنرباغچه ترکیه و اعضای تیم سپاهان که به خاطر بازی با شاهین در بوشهر حضور داشتند. این در حالی است که اگر مراسم پیش از آغاز لیگ برتر برگزار می شد، افراد بیشتری در مراسم برترین ها حاضر می شدند.

مدیران عامل بسیاری از باشگاه ها در این مراسم شرکت نکردند.

پس از اینکه برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد، یحیی گل محمدی سالن را با حالت قهر ترک کرد. همچنین شجاع خلیل زاده هم اندکی پس از انتخاب سیدجلال حسینی به عنوان بهترین مدافع سال از سالن خارج شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2580

به "گل محمدی سالن را با حالت قهر ترک کرد، بی نظمی در حضور هواداران و پخش تیزرها، بدون حضور اهالی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی سالن را با حالت قهر ترک کرد، بی نظمی در حضور هواداران و پخش تیزرها، بدون حضور اهالی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید