3 دقیقه آرامش را تجربه کنید│ زیبایی شگفت انگیز تابستان جزایر فارو را ببینید

به گزارش مجله آزمون اول، یک عکاس و فیلمساز ایتالیایی با سفر به مجمع الجزایر فارو در اقیانوس منجمدشمالی میان ایسلند و نروژ، این فیلم 3 دقیقه و 31 ثانیه ای از آرامش تابستانیِ این جزیره شمالگان را به شیوه عکاسی زمان گریز ساخته است.

3 دقیقه آرامش را تجربه کنید│ زیبایی شگفت انگیز تابستان جزایر فارو را ببینید

خبرنگاران : ماتیا بیکی عکاس و فیلمساز درباره تجربه سفر به جزایر فارو می گوید: تابستان سال جاری من و همسرم به مدت یک هفته به جزایر فارو رفتیم. نمی دانستیم دقیقاً چه چیزی انتظارمان را می کشد. البته ما عکس ها و فیلم هایی در وب از این منطقه دیده بودیم، اما آنجا بودن و دیدن این زیبایی ها با چشم خودمان تجربه شگفت انگیزی بود. من این فیلم تایم لپس را ساختم تا آنچه را که تجربه نموده بودیم به دیگران انتقال دهم. امیدوارم که این فیلم مردم را تشویق کند که برای کشف جزایر فارو به آنجا بروند.

جزایر فارو، مجمع الجزایری میان دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی در حد واسط بین نروژ و ایسلند و 32 کیلومتری شمال -شمال غربی اسکاتلند است. این جزایر، منطقه خودگران دانمارک است که با وسعت هزار و 400 کیلومترمربع، حدود 50 هزار و 400 نفر جمعیت دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: چمدان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1971

به "3 دقیقه آرامش را تجربه کنید│ زیبایی شگفت انگیز تابستان جزایر فارو را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 دقیقه آرامش را تجربه کنید│ زیبایی شگفت انگیز تابستان جزایر فارو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید