7 مقصد ناشناخته اما بی نظیر برای سفرهای دریایی

به گزارش مجله آزمون اول، کروز یا سفرهای دریایی یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است ممکن است ماه ها وقت شما را به خود اختصاص دهد. اگر به دنبال مکان هایی زیبا اما هنوز ناشناخته و خلوت برای سفرهای دریایی می گشت این مطلب برای شما است.

7 مقصد ناشناخته اما بی نظیر برای سفرهای دریایی

رفتن به سفرهای دریایی یا همان کروز، خود نوعی فرهنگ است. هدف بعضی از این سفرها تجربه تمام کشتی ها و ساحل ها است. یکی از خوبی های کروز رفتن به شهرهای ساحلی کوچک با فرهنگ های محلی و جاذبه های بی نظیر، بدون مواجهه با جمعیت سرسام آور است. در ادامه با لیستی از لنگرگاه ها و مقاصدی آشنا می شویم که پیش از معروفیت ارزش رفتن و دیدن را دارند.

1. سینت جانز، نیوفاندلند، کانادا (Sain Johns, Newfoundland)

سینت جانز در نیوفاندلند در کانادا، به عنوان قدیمی ترین شهر آمریکای شمالی از آن جاهایی است که می توانید روی تپه Signal Hill بایستید و نظاره گر حرکت آرام کوه های یخی به سمت The Narrows باشید. وجود خانه های رنگی رنگی تقریبا در تمام خیابان ها، ساختمان های آجری با قدمت صدها سال در کنار آب نما و موزه The Rooms Art Gallary & Musuem با نمای عجیب دورنمای شهر را تشکیل می دهند. سینت جانز هم، چون استان خود، تلفیقی از دنیای قدیم و جدید است.

دماغه spear

دماغه spear واقع در شرقی ترین نقطه آمریکای شمالی (به جز Greenland)، تنها 20 دقیقه با شهر فاصله دارد. فانوس دریایی که در این منطقه وجود دارد در سال 1836 ساخته شد و قدیمی ترین سازه سالم Newfoundland به شمار می رود. این دماغه در جنگ جهانی دوم به عنوان آتشبار استفاده می شد و هنوز هم می توانید انبارها را ببینید.

2. هینز، آلاسکا (Haines)

هینز پایتخت ماجراجویی آلاسکا محسوب می گردد که در شمالی ترین نقطه جنوب شرق آلاسکا نزدیک پارک و منطقه حفاظت شده ملی خلیج گلیشر قرار گرفته است. این شهر علاوه بر منبع ماهیگیری، منبع شور و هیجان و با وجود کوه های زیبا بهترین جا برای هلی اسکی (Heliskiing) است.

3. کوش آداسی، ترکیه

کوش آداسی یکی از مقاصد محبوب و دروازه ساحلی اِفِسوس (یکی از شهرهای ایونا در آناتولی باستان که امروزه تنها ویرانه های آن در ترکیه موجود است) است. همچنین یکی از شلوغ ترین بندرگاهی کروز ترکیه به شمار می رود. با آمدن به این منطقه ویرانه های نزدیک افسوس را که یادگار قرن ها پیش، از یونان باستان است نیز می توانید ببینید.

4. Santos Tomas de Castilla، گواتمالا

منطقه سانتوس توماس د کاستیلا با این اسم طولانی، بندرگاهی در Izabal Department، گواتمالا است. از شلوغی بندرگاه فرار کنید و با یک اتوبوس به سمت Quirigua آثار به جا مانده از قوم مایا که امروزه جزو میراث جهانی یونسکو است بروید.

5. کرالن دیک، بونیر (Kralendijk, Bonaire)

کرالن دیک مهم ترین شهر بونیر در آنتیل- هلند است. این جزیره به خاطر داشتن ساحل های زیبا، گلف، اسنورکلینگ (غواصی سطحی)، اسکین دایوینگ (غواصی بدون وسایل تنفس و با یاری توانایی های فردی) و فلامینگوهای صورتی معروف است.

6. کوتور، مونته نگرو (Kotor)

مونته نگرو به زیبایی کرواسی اما با جمعیت کمتر است. همچنین دارای آب های زلال تر، ساحل های خلوت تر و به طور کلی ارزان تر است. کوتور یک دژ قرون وسطایی در ساحل دریای آدریاتیک در جزیره اسوتی استفان است. این جزیره کوچک با آب های کریستالی و چند روستا در جنوب نزدیک اولتسینی (Ulcinj) محاصره شده است.

7. Progreso، مکزیک

Progreso شهری بندری در ایالت یوکاتان در مکزیک است که در خلیج مکزیک و در فاصله 30 دقیقه ای شهر مریدا قرار گرفته است. این شهر دارای ساحل هایی زیبا و آرامش بخش و در عین حال پر شور و هیجان است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2321

به "7 مقصد ناشناخته اما بی نظیر برای سفرهای دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مقصد ناشناخته اما بی نظیر برای سفرهای دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید