ادعای تازه پرسپولیس: برانکو فسخ نکرده!

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه پرسپولیس ادعا نموده که در قرارداد برانکو هیچ شرطی در خصوص فسخ یکطرفه مطرح نشده است.

ادعای تازه پرسپولیس: برانکو فسخ نکرده!

ادعای تازه پرسپولیس: برانکو فسخ ننموده!

تازه ترین ادعای باشگاه پرسپولیس را مدیر حقوقی این باشگاه مطرح نموده که گفته برانکو ایوانکوویچ هنوز فسخ قرارداد ننموده و چنین امکانی هم برایش وجود ندارد. مهدی ذاکر به ایسنا گفته: قرارداد برانکو فسخ نشده چرا که سرمربی پرسپولیس از ما تقاضای اقاله و یا جدایی به صورت محبت آمیز داشت که با درخواستش مخالفت کردیم.

او سپس با اشاره به نامه این مربی برای فسخ قرارداد ادامه داده: ما پیش از این به آقای برانکو نامه زدیم و گفتیم که مطالبات شان آماده پرداخت است و می توانند با حضور در باشگاه مطالبات شان را نقدا بگیرند اما دیروز وکیل ایشان در نامه ای رسمی به باشگاه عنوان نموده که می خواهد به صورت محبت آمیز از باشگاه جدا گردد. البته ما با جدیت با آن نامه مخالفت کردیم و گفتیم برانکو سرمربی ماست و باید برای ادامه کارش به ایران برگردد. از طرفی ما علاوه بر مطالبات فصل گذشته، پیش پرداخت فصل آینده را هم آماده پرداخت نموده بودیم.

در قرارداد برانکو بندی وجود دارد که بر اساس آن، او با هر بار تعویق مطالباتش به مدت یک ماه می تواند یکطزرفه فسخ کند اما عجیب است که مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس آن را نادیده گرفته: در قرارداد برانکو چنین شرط و بندی وجود ندارد. یکسری شرایط فسخ قرارداد وجود دارد که به صورت عمومی در تمامی قراردادها وجود دارد و فقط مختص برانکو نیست اما اینکه شرطی داشته باشیم و یا بندی وجود داشته باشد که برانکو بتواند یکطرفه فسخ کند، وجود ندارد. البته بندی وجود دارد مبنی بر اینکه برانکو اگر سه ماه حقوق نگیرد می تواند جدا گردد اما این بند تا این لحظه قابل اجرا نیست. برانکو به ما گفته بود از حق فسخ قرارداد استفاده ننموده ام و به شما فرصت می دهم تا 28 خردادماه مطالبات مرا پرداخت کنید ما هم مطالباتش را آماده کردیم و آماده پرداخت است. فقط می خواستیم پول او را به صورت اسکناس بدهیم.

حالا پرسش این است که با توجه به ادعای پرسپولیسی ها، اگر برانکو قراردادش را یکطرزفه فسخ کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مدیر حقوقی باشگاه اینطور پاسخ داده: طبق قوانین فوتبالی بازیکن و مربی همواره می توانند قراردادشان را فسخ نمایند اما در این باره دو حالت وجود دارد؛ یا فسخ قرارداد موجه تلقی می گردد و یا غیرموجه است. اگر فسخ موجه باشد که مسئله ای نیست اما اگر فسخ قرارداد غیرموجه باشد مربی یا بازیکن باید غرامت بپردازد. برانکو می تواند بگوید قراردادم را یکطرفه فسخ می کنم اما بابت این فسخ به خاطر اینکه غیرموجه بوده باید به پرسپولیس غرامت بدهد. دقیقاً به خاطر این است که او در نامه آخرش به باشگاه بحث اقاله را مطرح نموده که البته هیأت مدیره باشگاه با قاطعیت با این موضوع مخالف کرد.

11

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1625

به "ادعای تازه پرسپولیس: برانکو فسخ نکرده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای تازه پرسپولیس: برانکو فسخ نکرده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید