اولین فاز پارک آموزش ترافیک در شمال تهران اجرا شد

به گزارش مجله آزمون اول، اولین فاز پارک ترافیک به منظور آموزش مفاهیم پایه ای ترافیک به بچه ها و نوجوانان، در ضلع جنوب پارک مهرگان در شمال تهران اجرا شد.

اولین فاز پارک آموزش ترافیک در شمال تهران اجرا شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق گفت : پارک ترافیک با طراحی هندسی خاص معابر و تقاطع ها نمای کوچکی از شهر و بهترین روش برای آشنا کردن بچه ها با موضوع ترافیک است چرا که آنها به عنوان رانندگان آینده باید از کودکی با قوانین هدایت و رانندگی آشنا شوند بر همین اساس در آن مجموعه تمامی علائم افقی و عمودی مناسب نصب و اجرا شده است تا بچه ها لزوم رعایت حق تقدم و مفاهیم هر یک از انواع کنترل تقاطع ها را درک نمایند.

او خاطر نشان کرد: در منطقه یک اجرای این طرح در ضلع جنوب بوستان مهرگان در ناحیه شش، جانمایی و فاز اول آن با اجرای دو عملیات حداث دیوار سنگی جهت ایمن سازی فضای بوستان در ضلع شمال و شرق و عملیات محوطه سازی و نصب علایم هدایت و رانندگی و... به اتمام رسید.

معاون ترافیک منطقه یک توضیح داد: دسترسی به پارک ترافیک بوستان مهرگان از بزرگراه های شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) و ارتش امکان پذیر است و همین مزیت می تواند این پارک را محلی برای حضور دانش آموزان از سایر مناطق قرار دهد.

اوافزود: این بوستان با وجود مکان های مختلف بازی برای بچه ها و نوجوانان از جمله سایت طناب کشی، اسکیت، رینگ دوچرخه سواری و ... می تواند با تکمیل بوستان ترافیک بعنوان محلی برای اردوی تفریحی و آموزش دانش آموزان بعد از اتمام کرونا و بازگشایی مدارس قرار بگیرد.

معاون شهردار منطقه یک از احداث فاز دو بوستان ترافیک اطلاع داد و گفت: فاز دوم این طرح شامل احداث ساختمانی به متراژ حدودی 250 مترمربع مشتمل بر سالن آمفی تاتر، بخش اداری و فضای آموزشی است که در سال جدید اجرا می گردد.

bestcanadatours.com: سفر کانادا، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23652

به "اولین فاز پارک آموزش ترافیک در شمال تهران اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین فاز پارک آموزش ترافیک در شمال تهران اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید