تاریخ انتشار زلدا بعدی و نام آن رسما اعلام شد؛ تریلر تازه بازی را ببینید

به گزارش مجله آزمون اول، طی رویداد نینتندو دایرکت دیروز، بالاخره شاهد رونمایی از نام و تاریخ عرضه بازی بعدی در سری زلدا بودیم. نینتندو با نمایش یک تریلر رسما از افسانه زلدا: اشک های سرزمین (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom) رونمایی کرد. بازی برای عرضه در روز 12 ماه می سال 2023 (22 اردیبهشت 1402) و به صورت انحصاری روی کنسول سوییچ در نظر گرفته شده است.

تاریخ انتشار زلدا بعدی و نام آن رسما اعلام شد؛ تریلر تازه بازی را ببینید

نمایش زلدای تازه، آخرین اتفاق بزرگ نینتندو دایرکت عالی دیروز بود و نینتندو هم تنها به اعلام تاریخ انتشار و نام بازی بسنده نکرد؛ تریلر نمایش داده شده از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به خوبی تمرکز تازه آن روی طراحی عمودی مراحل را به تصویر می کشد. گشت و گذار و اکتشاف در Breath of the Wild مهم ترین بخش و هسته آن بود و این بار با نقشه ای طرف هستیم که نه فقط در دو اهرم، بلکه در آسمان و زیرزمین هم جریان دارد. واضح است که چه حرکت در آسمان ها و چه مبارزات با در نظر گرفتن این ارتفاعات تازه ساخته شده اند و تمام مکانیک های بازی تاثیرگرفته از این طراحی ساختاری تازه هستند.

نینتندو طراحی هنری اصلی Tears of the Kingdom را هم پس از اتمام تریلر به نمایش گذاشت که کاملا در ادامه جریان قسمت قبلی حرکت می نماید. از همه لحاظ، می توان این موضوع که Tears of the Kingdom دنباله ای مستقیم برای Breath of the Wild است را در بخش بخش بازی مشاهده کرد.

هنوز چندان تعیین نیست که از لحاظ داستانی یا گیم پلی، دقیقا با چه عناصری طرف خواهیم بود. شخصیت اصلی از نظر ظاهری و طراحی، با لینک تفاوت دارد و به نظر می رسد شخصیت دیگری باشد، مخصوصا که نینتندو هنوز هم اجازه نداده است تا چهره شخصیت را ببینیم. در عین حال، کم و بیش مطمئن هستیم که بازی از نظر داستانی با یکی دیگر از شماره های زلدا یعنی Skyward Sword ارتباط دارد؛ هر دو بازی درباره قلمرویی در آسمان هستند و صحنه ابتدایی تریلر تازه هم کاملا نمایانگر آنچه در Skyward Sword دیده بودیم است. بدون شک تا زمان عرضه بازی، یعنی اردیبهشت سال آینده، زمان زیادی باقی است تا نینتندو بخواهد بیشتر درباره Tears of the Kingdom صحبت کند، اما مطمئنا بسیاری از غافلگیری ها برای عرضه باقی خواهند ماند.

می توانید در ادامه تریلر تازه منتشر شده از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و تعدادی تصویر تازه از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 37896

به "تاریخ انتشار زلدا بعدی و نام آن رسما اعلام شد؛ تریلر تازه بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار زلدا بعدی و نام آن رسما اعلام شد؛ تریلر تازه بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید