تحریم کشورهای غربی علیه سوریه غیر قانونی است

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز با شیخ تمیم بن حمد خلیفه آل ثانی امیر قطر در دوحه ملاقات کرد.

تحریم کشورهای غربی علیه سوریه غیر قانونی است

در این ملاقات همچنین میخائیل بوگدانوف فرستاده رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه حضور داشت.

لاوروف علاوه براین با محمد بن عبدالرحمان آل ثانی همتای قطری خود نیز ملاقات کرد. تحولات منطقه و دنیا محور گفتگوهای این ملاقاتها بود.

وزیر امور خارجه روسیه در سفر منطقه ای خود پیش از ورود به دوحه به امارات و عربستان سعودی سفر نموده بود.

لاوروف در جریان سفر به قطر علاوه بر ملاقات با مقامات دوحه، نشست سه جانبه با محمد عبدالرحمان آل ثانی و مولود چاووش اوغلو همتای قطری و ترکیه ای خود برگزار کرد. این مقامات پس از این نشست در یک نشست خبری اعلام نمودند: با همتایان روس و قطری درخصوص فرایند سازش در سوریه رایزنی کردیم.

سرگئی لاوروف نیز گفت: تحریم های کشورهای غربی علیه سوریه غیر قانونی است زیرا به طور کامل متوجه ملت سوریه است و مانع از حل و فصل مسائل انسانی در این کشور می گردد.

محمد عبدالرحمان آل ثانی نیز اعلام نمود: بهبود اوضاع معیشتی ملت سوریه یک احتیاج مبرم است و باید گام هایی در این زمینه اتخاذ گردد. ما در ادامه فرایند مذاکرات آستانه رایزنیهایی درباره حل بحران سوریه به ویژه مسائل انسانی انجام دادیم.

وزیر خارجه روسیه اعلام نمود: کوشش برای حل بحران سوریه با رویکرد جدید از یک سال قبل شروع شده و ما از نقشی که قطر در این زمینه ایفا می نماید استقبال می کنیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22662

به "تحریم کشورهای غربی علیه سوریه غیر قانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم کشورهای غربی علیه سوریه غیر قانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید