ترامپ برای دیگر برای اون خط و نشان کشید

به گزارش مجله آزمون اول، فارس نوشت: رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه ای به همتای کره جنوبی خود توضیح داد که به دنبال پیشبرد هدف مشترک خلع سلاح اتمی کره شمالی است.

ترامپ برای دیگر برای اون خط و نشان کشید

دفتر مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی امروز (سه شنبه) خاطرنشان کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته در یک نامه شخصی به مون، بر تعهد خود نسبت به هدف مشترک با سئول در خلع سلاح کره شمالی و برقراری صلح در شبه جزیره کره تأکید نموده است.

بنا به گزارش خبرگزاری یونهاپ، ترامپ در نامه ای برای اعلام تسلیت خود به رئیس جمهور کره جنوبی به دلیل از دست دادن مادرش، این پیغام را منتقل نموده است و آنطور که دفتر مون اعلام نموده است، رابرت اوبرین مشاور امنیت ملی امریکا در دیدار با مون در بانکوک، این پیغام را منتقل نموده است.

طبق گفته دفتر مون، ترامپ در این نامه ابراز امیدواری نموده تا در راستای هدف مشترک عاری سازی کره از تسلیحات هسته ای و دستیابی به صلح پیش روی نمایند.

رئیس جمهور آمریکا در نامه خود تأکید نموده است که کره جنوبی و آمریکا به کوشش ها برای روزی ادامه می دهند که خانواده هایی که در دو طرف منطقه غیرنظامی دو کره از یکدیگر جدا شده اند، مجدداً به یکدیگر بپیوندند.

روز گذشته (دوشنبه)، رئیس کمیته روابط بین الملل مجلس سنای روسیه نیز در جمع خبرنگاران در توکیو گفت، کره شمالی حقیقتا آماده انجام تعهدات خلع سلاح اتمی است.

310310

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3713

به "ترامپ برای دیگر برای اون خط و نشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برای دیگر برای اون خط و نشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید