خبرنگاران سرپرست فدراسیون وزنه برداری: مصدومیت مرادی جزئی است

به گزارش مجله آزمون اول، تهران - خبرنگاران- سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: مصدومیت قهرمان المپیک 2016 جزئی است و برای معین تکلیف او نیاز به زمان داریم.

خبرنگاران سرپرست فدراسیون وزنه برداری: مصدومیت مرادی جزئی است

علیرضا خسروی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: شاید یک مصدومیت جزئی برای سهراب مرادی پیش آمده باشد اما گذشت زمان میزان مصدومیت وی را نشان می دهد.

وی افزود: البته بعید می دانم مرادی مشکل خاصی داشته باشد و تا المپیک 2020 توکیو زمان زیادی باقی مانده است.

سهراب مرادی وزنه بردار دسته 96 یکی از مهره های اصلی تیم ملی وزنه برداری است که امید فراوانی به کسب مدال طلا در المپیک توکیو دارد.

او مدال طلای ریو 2016، قهرمانی جهان و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را در کارنامه دارد.

سهراب مرادی رکوردار جهان و المپیک چندی پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر راهی کشور آلمان شد و به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود که در حین انجام تمرین به شدت مصدوم شد.

سهراب مرادی به دنبال ثبت وزنه 200 کیلوگرمی در یک ضرب بود که از ناحیه کتف به شدت مصدوم شد. این مصدومیت شاید مانع از حضور این وزنه بردار در بازی های المپیک توکیو شود اما برای قضاوت هنوز زود است و باید منتظر نظر پزشکان بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 1636

به "خبرنگاران سرپرست فدراسیون وزنه برداری: مصدومیت مرادی جزئی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست فدراسیون وزنه برداری: مصدومیت مرادی جزئی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید