دربی 190 دلاکاپیتاله متفاوت ترین دربی تاریخ رمی ها، عقاب ها در پی رکوردشکنی

به گزارش مجله آزمون اول، عقاب های آبی شهر رم در حالی به مصاف گرگ های زرشکی پوش رمی می فرایند که فصل بسیار متفاوتی با سرمربیگری سیمونه اینزاگی یکی از برترین سرمربیان کنونی فوتبال دنیا سپری می نماید.

دربی 190 دلاکاپیتاله متفاوت ترین دربی تاریخ رمی ها، عقاب ها در پی رکوردشکنی

گروه ورزشی خبرنگاران، دربی دلا کاپیتاله که براساس سایت رنکنیگ دربی های فوتبال دنیا یا فوتبال دربیز دات کام سومین دربی حساس مهم فوتبال دنیا است و مهم ترین دربی فوتبال ایتالیا ودومین دربی دو تیم همشهری در فوتبال اروپا پس از دربی شهر سلتیک است.

عقاب های آبی شهر رم در حالی به مصاف گرگ های زرشکی پوش رمی می فرایند که فصل بسیار متفاوتی با سرمربیگری سیمونه اینزاگی یکی از برترین سرمربیان کنونی فوتبال دنیا سپری می نماید واینزاگی جوان را مورد توجه تیم های بزرگ فوتبال دنیا قرار داده است.

سیمونه اینزاگی با لاتزیو در سالی که گذشت دو جام مهم کوپا ایتالیا و سوپر کاپ را کسب نموده واز همه تیم های ایتالیالی در این زمینه شرایط بهتری دارد.

سیمونه اینزاگی سرمربی دختر لوس فوتبال اروپا که یکی از لقب های لاتزیو تیم نخست رم است در 120 سالگی این باشگاه کاری کرد که اسون گوران اریکسون با داشتن 22 فوق ستاره در اخر دهه 1990 واوایل 2000 مانند کریستین ویری ندود ورون المیدا کرسپو لوپز پروتزی سیمئونه دی ماتئو سینیوری و......... نتوانست انجام بدهد وآن هم رکورد 11 پیروزی متوالی است که میتواند در دربی دلاکاپیتاله به دوازدهمین برد متوالی در رقابت های سری آ تبدیل بشود.

سیمونه اینزاگی با آبی های رم تنها سرمربی در اروپا است که پیروز به شکستن یوونتوس در اروپا شده آن هم 2 بار وهر 2 بار با نتیجه 3 بریک یکی در سری آ ویکی در فینال سوپرکاپ در ریاض.

لاتزیو بهترین گلزن 5 لیگ معتبر اروپایی یعنی چیرو ایموبیله با 23 گل وبهترین پاسور فوتبال اروپا یعنی لوئیز آلبرتو اسپانیایی را در اختیار دارد وهمچنین در حالی که تفاضل گل جالوروسی ها مثبت 15 می باشد تفاضل عقاب های شهر رم مثبت 28 است وبا برد در این ملاقات وهمچنین ملاقات عقب افتاده خود با ورونا به راحتی فیروزه ای پوسان رمی جای یوونتوس را در صدر جدول می گیرند.

باید گفت در حالی لاتزیو وآ اس رم دربی 190 دلاکاپیتاله را برگزار می نمایند که هر دوتیم در رقابت های کوپا ایتالیا بازنده سدند ودر این بین لاتزیو مدافع عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا به لطف بدشانسی وناداوری ماسا در ملاقات ناپولی حذف شدند.

آبی ها و همچنین سرخ پوشان رمی از طرفداران زیادی در کشورمان برخوردار هستند وطرفداران این 2 تیم در ایران کری خوانی را برای بازی حساس امشب آغاز کردند.

از آن طرف آ اس رم که زانیولو ودیابارا مصدوم را در این ملاقات در اختیار ندارد و فلورنزی کاپیتان زرشکی پوشان رمی نیز به دلیل اهانت هوادران خودی شرایط روحی مناسبی ندارد در رتبه چهارم با 7 امتیاز کمتر از تیم نخست شهر رم یعنی لاتزیو قرار گرفته است وبه طور حتم مساوی هم برای جالوروسی ها یک نتیجه ایده آل است چرا که در چنین شرایطی هیچ تیمی در 11 بازی گذشته نتوانسته در رقابت های سری آ از لاتزیو یک امتیاز هم دریافت کند ویک امتیاز هم برای گرگ های رمی آن ها را مسرور خواهد نمود چرا که مانع مهمی برای کسب عنوان اسکودتو لاتزیو در رقابت با گورخرهای تورینی وآبی های میلانی یا نراتزوری ها خواهد شد.

لازم به ذکر است ملاقات رفت دربی کاپیتاله این فصل با نتیجه 1-1تمام شد که در این ملاقات آبی های رمی فقط 5 بار تیر دروازه گرگ های رمی را لرزاندند.

همچنین مهم ترین بازیکن لاتزیو در این ملاقات چیرو ایموبیله ومهم ترین بازیکن آ اس رم ادین ژکو بوسنیایی است

گزارش از علی جواهرچی

ترکیب احتمالی لاتزیو در دربی

استراکوشا

رادو، آچربی، لوئیز فلیپه

لولیچ، آلبرتو، لیوا، سرگی، لاتزاری

کوریا، ایموبیله

ترکیب آ اس رم :

لوپز

کولارف، مانچینی، اسمالینگ، سانتون

کریستانته، پلگرینی، ورتو

اوندر، کاپیتان فلورنتزی!

ژکو

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5794

به "دربی 190 دلاکاپیتاله متفاوت ترین دربی تاریخ رمی ها، عقاب ها در پی رکوردشکنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی 190 دلاکاپیتاله متفاوت ترین دربی تاریخ رمی ها، عقاب ها در پی رکوردشکنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید