در نبرد درون قفس زاکربرگ و ماسک کدام یک برنده خواهند شد؟

به گزارش مجله آزمون اول، در گوشه قرمز رینگ ثروتمندترین فرد دنیا واقع شده است و در گوشه آبی رینگ ثروتممندترین فرد از نسل هزاره دنیا: ایلان ماسک و مارک زاکربرگ با برگزاری یک مسابقه در قفس موافقت کردند. ایده نبرد میان آن دو پس از آن مطرح شد که ماسک به شوخی در پاسخ به کوشش های متا برای راه اندازی یک رقیب برای توئیتر پیشنهاد مسابقه را به زاکربرگ داد.

در نبرد درون قفس زاکربرگ و ماسک کدام یک برنده خواهند شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ماسک روز چهارشنبه در واکنش به پستی درباره اپلیکیشن شایعه شده Threads متا در توئیتی نوشت: مطمئنم زمین نمی تواند صبر کند تا منحصرا زیر نظر زاک باشد. این اپلیکیشن که پیش تر در اینستاگرام با نام های Project 92 و بارسلونا شناخته می شد برای افراد مشهور و اینفلوئنسرها به عنوان مکانی پایدار برای رشد مخاطبان خود معرفی شده است.

زمانی که یکی از دنبال نمایندگان ماسک به او هشدار داد که باید مراقبت صحبت هایش درباره زاکربرگ باشد او پاسخ داد: اگر او آمادگی داشته باشد باشد آماده مسابقه درون قفس هستم. در پاسخ به او زاکربرگ نیز نوشت که لوکیشن را برایم بفرست.

خطر برای ماسک این است که زاکربرگ ظاهرا در نبرد کاملا خوب است. به نظر می رسد که هر دو نفر ذخایر انرژی بی حد و حصری دارند. با این وجود، در حالی که ماسک اداره همزمان پنج شرکت مجزا را برعهده دارد زاکربرگ ترجیح می دهد در خصوص تفریح بسیار جدی باشد.

زاکربرگ در گذشته دوره هایی را صرف یادگیری زبان ماندارین، گشت و گذار در آمریکا و خوردن گوشتی کرد که با تیر و کمان شکار نموده بود. با این وجود، اخیرا تفریح او جوجیتسو برزیلی بوده و زمانی که اولین بازی رقابتی خود را در ماه گذشته انجام داد در دو مسابقه از سه مسابقه پیروز شد.

درنتیجه، زاکربرگ پیش تر تمرین نموده در حالی که ماسک در توئیتی نوشته فراتر از پرتاب کردن بچه ها اش در هوا ورزشی انجام نمی دهد پس بر روی کاغذ زاکربرگ پیروز میدان نبرد خواهد بود. هم چنین، ماسک با قدی 1.87 متری و وزنی 85 کیلوگرمی چندین کلاس وزنی بالاتر از زاکربرگ 1.71 متری با وزن کم تر از 70 کیلوگرم است. اگر همه شرایط برابر باشد این شرایط ماسک علیرغم فاصله سنی 12 ساله ای که با زاکربرگ دارد در نبرد در شرایطی با مزیت بیش تر قرار خواهد داد.

پرسش نهایی در خصوص این نبرد آن است که آیا ماسک واقعا آن را جدی گرفته یا کل ماجرا یک شوخی محسوب می گردد. هر دوی آنان مردانی هستند که پول زیادی در اختیار دارند و می توانند هر چقدر می خواهند در زمینه یادگیری نحوه مبارزه هزینه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 42053

به "در نبرد درون قفس زاکربرگ و ماسک کدام یک برنده خواهند شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نبرد درون قفس زاکربرگ و ماسک کدام یک برنده خواهند شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید