دلیل انتخاب دو سرپرست برای استقلال چه بود؟

به گزارش مجله آزمون اول، باشگاه استقلال به چند دلیل اقدام به انتخاب سرپرست و یاری سرپرست برای تیم فوتبال استقلال نموده است.

دلیل انتخاب دو سرپرست برای استقلال چه بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال روز گذشته در اقدامی جالب توجه، نصرالله عبداللهی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال و فرزاد مجیدی را به عنوان یاری سرپرست انتخاب کرد. انتخاب دو سرپرست برای تیم استقلال باعث ایجاد سؤالاتی شده است.

انتخاب عبداللهی از نظر باشگاه به دلیل تجربه، کاریزما و پل ارتباطی بین تیم و باشگاه بوده، اما برای انجام یکسری کارهای اداری مانند آنالیز شرایط زمین تمرینات، پروازها، هتل، نظام وظیفه، شرایط تحصیلی و دانشگاه و ... احتیاج به کسی بود که پیگیر باشد و آنها را انجام دهد. باشگاه استقلال عبداللهی را به عنوان سرپرست تیم معرفی نموده و در کنار آن برادر فرهاد مجیدی نیز به او یاری خواهد نمود.

در گذشته نیز، پرویز مظلومی و سعید رمضانی سرپرست تیم بودند که هر کدام یک نفر را به عنوان یاری در کنار خود داشتند، اما نام آنها رسانه ای نمی شد.

گفته می گردد در صورت احتیاج قرار است فرزاد مجیدی تحت عنوان مربی روی نیمکت استقلال بنشیند. فرزاد مجیدی در لیگ چهاردهم نیز پس از اینکه مرحوم منصور پورحیدری دچار بیماری شد، تا انتها فصل سرپرست تیم استقلال شد. او در نساجی مازندران نیز این وظیفه را برعهده داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مجله تار و سه تار: مجله تار و سه تار، محفلی از هنر و ساز ایرانی بسازیم.

سفر به کیش: سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران را با ما دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22541

به "دلیل انتخاب دو سرپرست برای استقلال چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل انتخاب دو سرپرست برای استقلال چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید