سامسونگ گلکسی نوت 10 را در رنگ آبی ببینید!

به گزارش مجله آزمون اول، کمتر از سه ساعت تا معرفی گوشی پرچمدار گلکسی نوت 10 باقی مانده و حالا عکسی از این گوشی در رنگ آبی منتشر شده است. این تصویر توسط حساب کاربری @evleaks در توییتر منتشر شده و با سابقه ای که از evleaks سراغ داریم، می توانیم به درست بودن این تصویر اعتماد کنیم.

سامسونگ گلکسی نوت 10 را در رنگ آبی ببینید!

روز گذشته هم اولین تصویر از نسخه صورتی رنگ این گوشی منتشر شد که نام دقیق رنگ آن، Rose خواهد بود. جدا از دو رنگ Rose و رنگ آبی که در بالا می بینید، این گشوی را در رنگ های مشکی، سفید و Aura Glow هم دیده ایم که مورد آخر از نوع گرادیان خواهد بود.

در سرانجام باید بگوییم به نظر می رسد سامسونگ چیز جدیدی برای معرفی نخواهد داشت چرا که تقریبا همه چیز را درباره گلکسی نوت 10 می دانیم. ساعاتی پیش نیز تصاویر تبلیغاتی این گوشی لو رفت که اطلاعات کامل درباره ویژگی های جدید Galaxy Note 10 و گلکسی نوت 10 پلاس را فاش ساخت. در نهایت، چیز زیادی تا معرفی این گوشی باقی نمانده و ساعت 12:30 امشب با ما در خبرنگاران مگ همراه باشید تا مراسم معرفی گلکسی نوت 10 را با هم دنبال کنیم. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟ آیا گلکسی نوت 10 می تواند فروش مورد انتظار سامسونگ را داشته باشد؟

منبع: GSMArena

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2174

به "سامسونگ گلکسی نوت 10 را در رنگ آبی ببینید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سامسونگ گلکسی نوت 10 را در رنگ آبی ببینید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی نوت 10 را در رنگ آبی ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید