معرفی برترین رستورانهای کیش

به گزارش مجله آزمون اول، برترین رستوران های کیش شامل رستوران میرمهنا، رستوران توتی فروتی، رستوران پدیده شاندیز و... می گردد.

معرفی برترین رستورانهای کیش

خوردن غذا را باید یکی از بخش های مهم سفر دانست که هیچ گردشگری از آن چشم پوشینمی نماید؛ زیرا هر شهری دارای غذاهای بومی و محلی خود هستند که نمایانگر فرهنگ آن است. اگر مسافر جزیره زیبای کیش هستید خوب می دانید که غذاهای خوشمزه ای در برترین رستوران های کیش انتظار شما را می کشند تا از آن هالذت ببرید.

جزیره کیش یک مقصد عالی گردشگری است که از هر لحاظ امتیاز بسیار بالایی را کسب می نماید. کیش را باید بهشت گردشگران معرفی کرد؛ زیرا در اینجا هزاران تفریح و تفریح پیدا می گردد که هر سلیقه و هر سنی را راضی می نماید. حمل ونقل عمومی در کیش بسیار راحت است و باعث شدهتا گردشگران برای تفریحبه آسانی به اماکن گوناگون بروند یا در مراکز خرید مشغول خرید اجناس و سوغات کیش شوند.

یکی از جاذبه هایجزیره کیش را باید رستورانهای متنوع و درجه یک آن دانست که معروفیت و آوازه آن در سراسر ایران و کشورهای همسایه پیچیده است. رستورانهای کیش، نه تنها در سرو انواع غذاها معروف هستند؛ بلکه در طراحی و دکوراسیون داخلی هم نظر گردشگران را به خود جلب نموده است. همراه ما در این مطلب باشید تا با برترین رستوران های کیش آشنا شوید.

برترین رستورانهای کیش از نظر گردشگران

در ابتدای این مطلب به سراغ معرفی رستورانهایی می رویم که نمره قابل قبولی از گردشگران دریافت نموده اند.

رستوران رویال استار

گردشگرانی که در پی رستورانهای برتر کیش هستند، رستوران رویال استار را فراموش ننمایند. این رستوران امتیاز بسیار بالایی در کیفیت ممتاز غذاهای ایرانی و فرنگی، دکوراسیون خاص و برخورد خوب پرسنل را از مشتریان دریافت نموده است. همین موضوع باعث معروفیت رویال استار در بین گردشگران جزیره کیش شده است.

رویال استار دارای دو بخش سرپوشیده و باز است که رستوران سرپوشیده آن دارای ظرفیت 100 نفر و رستوران باز آن 50 نفر ظرفیت دارد. منوی غذایی این رستوران تنوع بالایی در انواع غذاهای ایرانی مانند کباب های مخصوص، خورشت های خوشمزه، غذاهای فرنگی و فست فود را دارد. رویال استار انتخاب خوبی برای برگزاری جشن و دورهمی های محبت آمیز است.

آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف، فاز یک، خیابان خراسان، طبقه سوم مجتمع خدماتی بساک.

رستوران کابان

طعم خوشمزه و لذیذ غذاهای ایرانی را در فضایدل نشین و آرام رستوران کابان امتحان کنید. کابان با پخش موسیقی زنده از میهمانان خود پذیرایی می نماید تا اوقات دل انگیزی را در این رستوران داشته باشند.

یکی از دلایل معروفیت کابان استفاده از مواد غذایی درجه یک و اعلا است که افراد زیادی را برای سرو یک وعده غذایی نهار با شام به اینجا می کشاند.

آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف، ساختمان بساک، طبقه سوم، پلاک38.

رستوران فودلند

فودلند یک رستوران همه چیز تمام است. شاید اولین نکته ای که نظر گردشگران را در بدو ورود به رستوران فودلند جلب می نماید، طراحی داخلی آن باشد. معماری داخلی فودلند احساس آرامش را به مشتریان القا می نماید تا در محیطی بی نظیر به سرو یک وعده غذایی بپردازند.

نکته بعدی رستوران فودلند منوی غذایی متنوع آن با بیش از 100 نوع غذا است. در منوی فودلند غذاهای ایرانی، کباب و سالاد، غذاهای بین المللی، پیتزا و سوخاری برای سفارش وجود دارد. این تنوع غذایی مناسب افرادی است که دسته جمعی به سفر رفته اند و هریک سلیقه غذایی متفاوتی دارند.

آدرس: جزیره کیش، انتهای لاین غربی بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز.

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا از آن دسته رستورانهایی است که به دل هر مسافری می نشیند. فضای داخلی و بیرونی میرمهنا بسیار دل انگیز و رمانتیک است و میهمانان وعده غذایی خود را در آرامش و البته همراه باموسیقی زنده میل می نمایند. در این رستوران خوانندگان مطرح جنوبی با نواختن سازهای سنتی حضور دارند تا به لذت خوردن غذا در میرمهنا اضافه نمایند.

اگر در پی خوردن غذاهای دریایی خاص در جزیره کیش هستید میرمهنا را از قلم نیاندازید که در اینجا می توانید از انواع غذاهای گوناگون و سالاد بار با چشم اندازی از دریایی نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. البته با جیب پر پول به این رستوران بروید!

آدرس: جزیره کیش، نوار ساحلی، جنب هتل تاپ رز.

رستوران شاندیز VIP

رستوران شاندیز VIP یکی از لوکس ترین رستورانهای جزیره کیش است که گردشگران اهل خرج را به خود جذب نموده است. منوی رستوران قیمت نسبتاً گرانی دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی مانند شیشلیک، جوجه کباب، ماهیچه، برگ و بعلاوه غذاهای دریایی مانند شیرماهی، بشقاب دریایی و میگو وجود دارد. رستوران وی آی پی دارای منوی فرنگی است که شامل استیک و چیکن فینگر و غیره می گردد.

فضای بیرون رستوران وی ای پی دارای امکانات پذیرایی کافی شاپ و چای و قلیان است که میهمانان می توانند بعد از صرف شام و برای لذت بردن از هوای تمیز کیش به آنجا بروند.

آدرس: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا.

رستوران پدیده شاندیز

تقریباً بیشتر مسافران نام رستوران پدیده شاندیز را شنیده اند. این رستوران در شهرهای گوناگونی شعبه دارد که ممکن است بعضی از گردشگران در شهر خود به پدیده شاندیز رفته باشند. به جرأتمی توان گفت رستوران پدیده شاندیز کیش چیز دیگری است.

ابهت و عظمت نمای داخلی پدیده شاندیز کیش در وهله اول میهمانان را شگفت زدهمی نماید؛ زیرا این رستوران مساحتی بالغ بر 6 هزار و 500 مترمربععظیم ترین رستوران کیش و عظیم ترین رستوران سرپوشیده دنیا است. نمای ورودی رستوران برگرفته شده از طرح دروازه بابل است. کف رستوران و کافی شاپ این مکان شیشه ای بوده تا میهمانان زیر پای خود را تا ارتفاع 50 متر مشاهده نمایند.

سوپراستار منوی پدیده شاندیز کباب و شیلیک است که معروفیت آن به میهمانان رستوران اجازه فکرکردن به مابقیِ غذاهای موجود را نمی دهد. البته اگر تمایل به غذاهای دیگر داشته باشید در منو، غذاهایی مانند خورشت روز، اکبر جوجه و غذاهای دریایی هم دیده می گردد.

آدرس: جزیره کیش، جاده دنیا، جنب بازار عظیم پدیده.

رستوران عمو اکبر

رستوران عمو اکبر در بین مسافران برای سرو یک غذای خوشمزه دریایی بسیار پرطرفدار است. نمای داخلی رستوران عمو اکبر ساده است؛ اما آن چیزی که گردشگران را به این رستوران می کشاند کیفیت و طمع بی نظیر غذاهایی است که برای مسافران پخته می گردد.

ازجمله غذاهای این رستوران می توان به ماهی شیر، هشت پا، کوسه، بشقاب دریایی، قلیه ماهی و غیره اشاره نمود. در میان غذاهای این رستوران قلیه ماهی و میگو چینی بسیار در بین گردشگران پرطرفدار است.

آدرس: جزیره کیش، بلوار فردوسی، روبه روی بازار پانیذ، مجتمع حافظ.

رستوران کرال

رستوران کرال دارای یک محیط صمیمانه و راحت است که میهمانان از خوردن غذای بی نظیر خود نهایت لذت را ببرند. رنگ پردازی سفید و زرد کرال، اشتها افراد را برای خوردن غذا بیشتر می نماید. در منوی رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی پیدا می گردد که قیمت مناسبی هم دارند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، خیابان ابن سینا، جنب هتل آبادگران.

از دیگر رستورانهای کیش می توان به اسامی زیر اشاره نمود:

1. رستوران صفدری شاندیز؛

2. رستوران حافظیه؛

3. رستوران کوه نور؛

4. رستوران شاندیز آبشار؛

5. رستوران آب و برق.

برترین فست فودهای کیش

در ادامه به معرفی برترین فست فودهای کیش می پردازیم.

فست فود هشتگ

نام این فست فود هرگز از فکر گردشگران موبایل به دست پاک نخواهد شد. در فست فود هشتگ میهمانانمی توانند همراه با شنیدن صدای موسیقی زنده از منوی رستوران انواع برگر، پیتزا و ساندویچ را انتخاب نموده و نوش جان نمایند. از نوشیدنی های خنک هشتگ هم غافل نباید شد که در هوای گرم کیش بسیار می چسبد.

آدرس:جزیره کیش، میدان خانه گستر، مجتمع گنجینه 2.

فست فود البیک

عاشقان مرغ سوخاریحتماً به فست فود البیک سری بزنند تا طعم تند و ترد مرغ هایخوشمزه رستوران برای همواره زیر زبانشان بماند. البته در منوی البیک علاوه بر مرغ سوخاری، انواع برگر و پیتزا هم وجود دارد که هریک طمع بی نظیری دارند.

آدرس: جزیره کیش، پاساژ مریم، طبقه دوم.

توتی فروت کیش

توتی فروت در کیفیت حرف اول را می زند. این رستوران ساحلی تنها دارای منوی فست فودی نیست بلکه در توتی فروت انواع غذایی ایرانی و دریایی هم سرو می گردد. چشم انداز رو به دریا این رستوران باعث شده که برای گردشگران غذا خوردن در اینجا بسیار دل انگیز باشد.

آدرس: جزیره کیش، انتهای بلوار دری، جنب اسکله تفریحی تازه.

فست فود بومرنگ

بومرنگ دارای تنوع بسیار زیاد انواع ساندویچ است که در کنار این تنوع قیمت های مناسب و بعلاوه کیفیت قابل توجهی دارد. همین نکته باعث شده تا گردشگرانی که در پی یک فست فود عالی هستند به بومرنگ بروند.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مروارید، روبه روی مرکز خرید مروارید.

از دیگر فست فودهای کیش می توان به اسامی زیر اشاره نمود:

1. فست فود خانه برگر؛

2. فست فودKFC؛

3. فست فودچشم انداز؛

4. فست فودشب های ساحل؛

5. فست فود انرژی؛

6. فست فود هایداغ

معرفی برترین کافی شاپ های کیش

جزیره کیش بعلاوه دارای کافی شاپ های معروفی است که علاقه مندان به نوشیدنی و قهوه می توانند در طول سفر به این جزیره به این مکان ها بروند:

1. کافی شاپ دیپلمات؛

2. کافی شاپ پسر خوب؛

3. کافی شاپ کاکتوس؛

4. کافه رین؛

5. کافی شاپ یونیک؛

6. کافه تراس؛

7. کافه ویونا.

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: چمدان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 28004

به "معرفی برترین رستورانهای کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستورانهای کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید