معضل ّبی خوابی آمریکایی ها هر سال بحرانی تر می شود

به گزارش مجله آزمون اول، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، هر سال تعداد افرادی که در آمریکا سخت به خواب می فرایند رو به افزایش است و گوشی هوشمند یکی از عومل بسیار مؤثر در این امر است.

معضل ّبی خوابی آمریکایی ها هر سال بحرانی تر می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی جدید حاکی از آن است، هر سال تعداد افرادی که در آمریکا سخت به خواب می فرایند، افزایش می یابد.

محققان با بررسی بیش از 165 هزار نفر از سال 2013 تا سال 2017 دریافتند، بزرگسالان به طور مداوم به زمان بیشتری نیاز دارند تا به خواب فرایند و تمام این ها به استفاده از گوشی هوشمند باز می گردد.

محققان دریافتند که تقریباً پنج میلیون بزرگسال آمریکایی در طول شب بسیار تلاش می کنند که بخوابند و پس از گذشت مدت زمان زیاد در نهایت به خواب می فرایند.

محققان با تحلیل داده های 165 هزار آمریکایی دریافتند، با گذشت این مدت، تعداد بزرگسالانی که گزارش داده اند در خوابیدن مشکل دارند 1.43 درصد افزایش یافت.

محققان دریافتند که تقریباً پنج میلیون بزرگسال آمریکایی در طول شب تلاش می کنند تا در آرامش خواب کنند.

با کمال تعجب، مشکل در خوابیدن و خوابیدن بیشتر در افرادی که هفت تا نه ساعت توصیه شده بیشتر از شب را خوابیده اند، وجود دارد.

این تیم از دانشگاه ایالتی آیووا، با توجه به تحقیقات قبلی مبنی بر مسائل خواب شبانه نوجوانان به دلیل استفاده از گوشی های هوشمند، باور دارند همین موضوع معضل خواب بزرگسالان نیز است و با مشکل در خواب اختلالات سلامت روان دیگری نیز رخ می دهد.

بنیاد ملی خواب توصیه می کند بزرگسالان هر شب بین 7 تا 9 ساعت خواب داشته باشند.

با این حال، یک مطالعه در سال 2015 از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که حدود 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی کمتر از ساعت های توصیه شده می خوابند.

تحقیقات متعدد نشان داده است، خواب ناکافی خطر چاقی، دیابت، بیماری های قلبی و حتی سرطان را افزایش می دهد.

این مطالعه جدید در ژورنال Sleep Health منتشر شده است.

انتهای پیام/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4041

به "معضل ّبی خوابی آمریکایی ها هر سال بحرانی تر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل ّبی خوابی آمریکایی ها هر سال بحرانی تر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید