هجوم کرونا به مرکز نگهداری سالمندان نیشابور

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار نیشابور از ابتلاء جمع کثیری از سالمندان و کارکنان مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان به کرونا، خبر داد.

هجوم کرونا به مرکز نگهداری سالمندان نیشابور

علیرضا قامتی در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به همزمانی پیک کرونا با فصل شیوع آنفلوآنزا در اواخر هفته گذشته گزارش هایی مبنی بر ابتلاء افرادی به سرماخوردگی در مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان علی ابن ابیطالب نیشابور به مراکز درمانی نیشابور اعلام شد که بلافاصله همکاران مراکز بهداشت به این مرکز رفته و تست کرونا از بیماران گرفته شد.

وی اظهار کرد: از روز چهارشنبه تا کنون تمامی کارکنان و سالمندان مرکز مورد ارزیابی قرار گرفته و آزمایش های لازم اجرا شده است.

وی شرح داد: متاسفانه تست کرونای 80 درصد از کارکنان و سالمندان این مرکز مثبت اعلام شد که 12 نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند و بقیه مبتلایان نیز در خود مرکز و تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه هیئت امنای خیریه قرنطینه شده و کاملا تحت مراقبت های بهداشتی هستند.

فرماندار نیشابور خاطر نشان کرد: شرایط شهرستان نیشابور به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا همچنان قرمز و شیب تعداد بستری ها و فوتی ها روز به روز، رو به افزایش است.

گفتنی است مرکز خیریه توانبخشی و نگهداری سالمندان حضرت علی ابن ابیطالب یک مرکز نگهداری سالمندان در شهرستان نیشابور است و در کیلومتر 12 جاده باغرود و ابتداء روستای فرخک واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16823

به "هجوم کرونا به مرکز نگهداری سالمندان نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم کرونا به مرکز نگهداری سالمندان نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید