وزارت ورزش از بانوان فعال در حوزه ورزش زنان تجلیل کرد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) وزارت ورزش امروز مراسمی با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در آموزشگاه ملی المپیک برگزار کرد تا از فعالان حوزه ورزش زنان تجلیل کند،

وزارت ورزش از بانوان فعال در حوزه ورزش زنان تجلیل کرد

در این نشست جمشید تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش حضور داشتند.

مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان در این مراسم گفت: با توجه به شاخص های فعالیت در فدراسیون، زنان هم اعتبار خاص خود را داشته باشند. در اساسنامه فدراسیون های ورزشی تغییراتی را لحاظ کردین که بیشترین منفعت در جهت تقویت ورزش زنان است.

وی اضافه کرد: 6 سهمیه المپیک و 10 سهمیه پارالمپیک تا به امروز کسب شده و امیدواریم در مسابقات آینده با تعداد بیشتری در بازی های توکیو حضور پیدا کنیم. ما همچنین چند کرسی مهم داریم که باید به کرسی نایب رئیس کاراته در فدراسیون جهانی، کانوپولو و بدمینتون اشاره نمود.

ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان در مراسم امروز بیان کرد: وزارت ورزش از اندک وزارتخانه هایی است که 2 معاون زن دارد که این نگاه ویژه به مدیران زن است.

در انتها مراسم از بهترین ورزشکاران، نواب رئیس و بعضی پیشکسوتان تجلیل شد.

مهری خرازی پیشکسوت والیبال، سیما لیموچی پیشکسوت تنیس روی میز، بهار بهرامی نایب رئیس اسبق وزنه برداری، مریم مشت زن نایب رئیس اسبق هندبال، ناهید مرشدی نایب رئیس سابق روستایی نفرات برتر پیشکسوتان بودند.

تجلیل وزیر ورزش از زینب حاجی حسینی خبرنگار خبرنگاران

در این مراسم همچنین از نمایندگان فعال رسانه ها در حوزه ورزش خبرنگاران تجلیل شد. زینب حاجی حسینی خبرنگاران، بهاره محمدی خبرگزاری فارس، انسیه بحری و انسیه ورزنده از واحد مرکزی خبر، گلی سفیدزاده از ایرنا، معصومه کیانی از تسنیم و ظریفه ملک پور از ایسنا مورد تجلیل قرار گرفتند.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 21496

به "وزارت ورزش از بانوان فعال در حوزه ورزش زنان تجلیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش از بانوان فعال در حوزه ورزش زنان تجلیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید