پرسپولیس زیر باران در چمن مصنوعی تمرین کرد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در شهر ساری و استقرار در محل هتل اقامت خود در این شهر، پس از استراحت، آخرین جلسه تمرین پیش از ملاقات برابر نساجی قائمشهر را برگزار کرد.

پرسپولیس زیر باران در چمن مصنوعی تمرین کرد

سرخپوشان با دو دستگاه اتوبوس، هتل را به مقصد محل تمرین ترک کردند و زیر بارش شدید باران و در هوای سرد این شهر، آخرین تمرین پیش از بازی برابر نساجی قائمشهر از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را از ساعت 15 در یک زمین چمن مصنوعی در اطراف شهر ساری شروع کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع تمرین، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن ها را گرم و در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

کار با توپ، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش های بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد. تمرین امروز سبک و در حدود 60 دقیقه زیر بارش شدید باران و در هوای سرد ساری برگزار گردید.

در انتها تمرین نیز، بازیکنان با دو دستگاه اتوبوس راهی هتل محل اقامت خود شدند.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران ساعت 15 فردا آدینه به میزبانی نماینده قائمشهر برگزار خواهد شد.

pariblog.ir: پری بلاگ | در دنیایی از وبلاگ ها و وبسایتهای خبری و علمی چرخی بزنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20194

به "پرسپولیس زیر باران در چمن مصنوعی تمرین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس زیر باران در چمن مصنوعی تمرین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید