کاهش 22 درصدی ارزش بیت کوین در یک هفته

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: هفته سختی برای بیت کوین سپری شد و اولین و مهم ترین ارز دیجیتالی دنیا بیش از 20 درصد سقوط کرد و به 7757 دلار رسید که پایین ترین قیمت آن از ماه ژوئن تاکنون است.

کاهش 22 درصدی ارزش بیت کوین در یک هفته

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سی ان بی سی نوشت، این هفته، هفته سختی برای بیت کوین بود. اولین و مهم ترین ارز دیجیتالی دنیا بیش از 20 درصد سقوط کرد و به 7757 دلار رسید که پایین ترین قیمت آن از ماه ژوئن تا کنون است.

این ارز دیجیتال که نوسانات شدید معروف است، از ماه آگوست تا قبل از این هفته، قیمتی پایدار داشت و در حدود 10 هزار دلار معامله می شد. سقوط سنگین قیمت بیت کوین در این هفته از روز دوشنبه شروع شد و تا انتهای معاملات هفته ادامه یافت. این هفته سایر ارزهای دیجیتال مهم، مانند اتروم و ریپل، هم به ترتیب 24 و 19 درصد سقوط کردند.

تحلیل گران می گویند این سقوط قیمت به علت ارائه ناموفق ویژگی جدیدی برای معامله بیت کوین است که باعث شکسته شدن سطح تکنیکال قیمت آن شد. این ویژگی جدید که باکت نام دارد، به عنوان راهی برای جذب سرمایه گذاران جدید بیت کوین که ممکن است در خصوص تجارت آن در بورس ها محتاط باشند، معرفی شده است.

مایکل مورو، مدیرعامل جنسیس تریدینگ، می گوید: پس از معرفی این ویژگی جدید و به ویژه پس از آن که معلوم شد این ویژگی با حجم معاملات بسیار کمی روبرو شده است، قیمت ها به شدت با سقوط روبرو شدند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 2979

به "کاهش 22 درصدی ارزش بیت کوین در یک هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 22 درصدی ارزش بیت کوین در یک هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید