گوشی HTC Wildfire E3 با دوربین چهارگانه معرفی شد

به گزارش مجله آزمون اول، با وجود اینکه طی چند سال گذشته شرکت اچ تی سی از دوران اوج خود فاصله گرفته و شرایط مناسبی ندارد، اما ساخت گوشی های جدید را کنار نگذاشته است. ساعاتی قبل گوشی HTC Wildfire E3 معرفی شد که یک گوشی پایین رده با دوربین چهارگانه و تراشه مدیاتک محسوب می شود.

گوشی HTC Wildfire E3 با دوربین چهارگانه معرفی شد

گوشی HTC Wildfire E3 از تراشه هلیو P22 مدیاتک بهره می برد که مجهز به پردازنده هشت هسته ای با سرعت 2 گیگاهرتز است. کاربران برای خرید آن می توانند از بین 3 و 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند. همچنین امکان استفاده از کارت microSD با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت وجود دارد.

از دیگر ویژگی های آن می توانیم به نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن HD+ اشاره کنیم. حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی، دوربین چهارگانه توجه را جلب می کند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 13 مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی واقع شده است. در بریدگی نمایشگر هم یک دوربین 13 مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس های سلفی را بر عهده دارد.

انرژی این گوشی از جانب باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود ولی سرعت شارژ آن اعلام نشده است. با وجود اینکه ماه ها از انتشار اندروید 11 می گذرد، گوشی HTC Wildfire E3 همراه با اندروید 10 راهی بازار می شود. این گوشی قرار است به زودی راهی بازار روسیه شود ولی معلوم نیست با چه قیمتی و در چه تاریخی به دست کاربران ساکن روسیه می رسد.

  • بدترین موبایل های تاریخ؛ از بمب ساعتی سامسونگ تا گوشی گرد موتورولا

منبع: GSM Arena

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22949

به "گوشی HTC Wildfire E3 با دوربین چهارگانه معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی HTC Wildfire E3 با دوربین چهارگانه معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید