با عجیب ترین روش درامدزایی مجازی این روز ها آشنا شوید ، ساعتی 48 دلار دستمزد برای پرستاری آنلاین از بچه ها

به گزارش مجله آزمون اول، براساس گزارشی که اخیراً در واشنگتن پست منتشر شده است، پرستاران آنلاین اکنون برای جلسات آنلاین مراقبت از بچه ها در خانه درامد کسب می کنند. این جلسات اغلب در FaceTime و Zoom برگزار می شود.

با عجیب ترین روش درامدزایی مجازی این روز ها آشنا شوید ، ساعتی 48 دلار دستمزد برای پرستاری آنلاین از بچه ها

به گزارش سرویس فناوری انتخاب، تقاضا برای پرستاری مجازی از بچه ها بین اواسط مارس و اواسط آوریل 700 درصد افزایش یافته است.

نگهداری از بچه ها می تواند به ازای هر جلسه 45 دقیقه ای حدود 36 دلار هزینه در بر داشته باشد. انجام یوگا و بازی با بچه ها از طریق تماس ویدیویی معادل 48 دلار آمریکا در ساعت درامد ایجاد خواهد کرد.

نگهداری از بچه ها این روز ها (در دوران شیوع کرونا) بسیار متفاوت به نظر می رسد. از آنجا که تأثیر ویروس کرونا در هر جنبه ای از زندگی همچنان ادامه دارد، پرستاری از بچه ها نیز تحت تاثیر این موضوع واقع شده است. بر خلاف روش های قبلی نگهداری از بچه ها، در روش مجازی، پرستار وظیفه نظارت بر بچه ها را بر عهده نمی گیرند، بلکه آن ها از طریق وسایل دیجیتالی با بچه ها درگیر می شوند تا به آن ها در یادگیری و بازی کمک کنند.

در طول همه گیری، والدین هفته ها در خانه با فرزندان خود کار می کردند. اکنون با رواج پرستاری آنلاین و مجازی، والدین می توانند فرصتی برای استراحت داشته باشند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11068

به "با عجیب ترین روش درامدزایی مجازی این روز ها آشنا شوید ، ساعتی 48 دلار دستمزد برای پرستاری آنلاین از بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عجیب ترین روش درامدزایی مجازی این روز ها آشنا شوید ، ساعتی 48 دلار دستمزد برای پرستاری آنلاین از بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید