رستوران شاندیز جردن؛ شیشلیک فراموش نشدنی تهران

به گزارش مجله آزمون اول، نام رستوران شاندیز را زیاد شنیده ایم. رستوران های زیادی نام شاندیز را با پسوند و پیشوندهای مختلف به دوش می کشند اما شاندیز واقعی کدام است؟ من هم تا مدت ها وقتی نام این رستوران را می دیدم، نمی دانستم کدام شاندیز شعبه اصلی است و کدام جزو سیاهی لشکر است! این مقاله هم قرار است به سوالات شما جواب بدهد. اگر قرار است به رستوان شاندیز بروید، اول باید شعبه اصلی رستوران را پیدا کنید. رستوران شاندیز جردن تنها شعبه رستوران شاندیز است که در تهران واقع شده است.

رستوران شاندیز جردن؛ شیشلیک فراموش نشدنی تهران

رستوران شاندیز جردن دقیقا کجاست؟

تنها شعبه رستوران شاندیز با عنوان شاندیز جردن در تهران، خیابان جردن، بلوار صبا واقع شده است.

برترین غذای رستوران شاندیز جردن چیست؟

شاندیز جردن به خاطر شیشلیک و ماهیچه باکیفیت و خوشمزه ای که به مشتریان ارائه می دهد، مشهور است.

ساعت کار رستوران شاندیز جردن چه زمانی است؟

شاندیز جردن همه روزه از ساعت 12 تا 16 و 19 تا 23 سرویس دهی دارد.

رستوران شاندیز جردن یکی از رستوران های معروف تهران است که به خاطر غذاهای ایرانی خوشمزه و باکیفیت و محیط لوکسی که دارد هواداران زیادی دارد. در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با جزییات بیشتری درباره رستوران شاندیز آشنا خواهم کرد و هر آنچه ضروری است درباره غذاها، معماری و دکوراسیون رستوران شاندیز و امکانات آن بدانید در اختیار شما قرار می دهم.

معرفی کلی رستوران

گاهی اگر بدانیم، پشت موفقیت یک رستوران بزرگ و مهم چه کوشش هایی بوده، و یک نفر برای رسیدن به چنین دستاوردی چقدر زحمت کشیده است، ارزش رستوران و حتی غذایی که در آن می خوریم در ذهنمان بیشتر خواهد شد. رستوران شاندیز نیز جزو این دسته از موفقیت ها است. برای اینکه شاندیز تبدیل به تصویری بگردد که همه رویای داشتنش را دارند، یک نفر سال ها تجربه کسب نموده است تا جایگاه خودش را در دل مردم پیدا کند.

رستوران شاندیز برای اولین باربه وسیله آقای عباس اکبرپور احداث و افتتاح شده است. آقای اکبرپور مدیر رستوران های شاندیز، فعالیت حرفه ای خود را از همان دوران نوجوانی با همراهی پدر خود شروع کرد. ایشان با توجه به علاقه و توانمندی هایی که داشتند، در اولین قدم، در مدت زمانی کم تر از یک سال، اقدامات لازم را در مورد احداث رستوران شایان شاندیز در مشهد انجام دادند. با توجه به استقبال و درخواست دوست داران این رستوران، شعبه اول رستوران شاندیز با عنوان شاندیز جردن در تاریخ دوم بهمن 1376 در تهران، خیابان آفریقا (جردن) افتتاح شد.

رستوران شاندیز با شعبه مرکزی مشهد و تنها شعبه خود در تهران، جزو یکی از رستوران های بین المللی بسیار لوکس با امکانات ویژه در سطح تهران محسوب می گردد. شاندیز جردن به خاطر ترکیب دلنشین غذاهای باکیفیت و خوشمزه در محیط آرام با معماری و دکوراسیونی متفاوت، در میان مردم و گردشگران خارجی محبوبیت پیدا نموده است. تمام غذاهای رستوران شاندیز جردن با مواد اولیه تازه با برترین کیفیت تهیه می شوند، برای همین، هر کسی با یک بار تجربه، مشتری همیشگی این رستوران خواهد شد. تفاوت های شاندیز جردن نسبت به سایر رستوران های تهران، آن را زبانزد خاص و عام نموده است.

همه چیز درباره غذاها

منو رستوران شاندیز جردن از سه بخش غذای اصلی، پیش غذا و نوشیدنی تشکیل شده است. غذای اصلی این رستوران شامل غذاهای اصیل ایرانی و عمدتا انواع کباب است. غذاهای شاندیز جردن به وسیله سرآشپزهای حرفه ای، با مواد اولیه درجه یک تهیه می شوند.

اگر بخواهیم واقع بینانه درباره منو این رستوران صحبت کنیم، منو غذای اصلی رستوران شاندیز جردن خیلی متنوع نیست و فقط شامل غذاهایی از جمله شیشلیک، جوجه کباب، جوجه با استخوان، فیله مخصوص، برگ مخصوص، ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، کتف مخصوص، کباب لقمه و برنج است. غذای معروف شاندیز جردن، کباب شیشلیک است که هوادارانش را از جای جای تهران دور هم جمع می نماید.

تا اینجا حسابی درباره غذاهای اصلی منو صحبت کردم، بهتر است کمی هم وقتمان را به پیش غذا و نوشیدنی اختصاص بدهیم. بخش پیش غذا در منو نیز مواردی از جمله ماست، زیتون پرورده، سالاد فصل، سیر ترشی و خیارشور را دارد. نوشیدنی ها نیز عموما انواع نوشابه، دوغ یا دلستر هستند.

با توجه به شرایط مالی و تغییرات لحظه ای قیمت هنگام تهیه مواد اولیه، بهتر است در این مقاله اشاره مستقیم به قیمت دقیق غذاها نداشته باشم، زیرا قیمت ها در برهه های زمانی ممکن است متغیر باشد. به طور کلی شاندیز جردن در دسته رستوران های گران قیمت قرار می گیرد اما اگر در رابطه با قیمت غذا در شاندیز جردن سوال داشتید، بهتر است به سایت شاندیز جردن مراجعه کنید تا از آخرین قیمت غذاها آگاه شوید.

آیا رستوران شاندیز جردن غذای گیاهی دارد؟

بگذارید با یک جواب کوتاه خیالتان را راحت کنم. اگر گیاه خوار یا وگان هستید و یا خیلی اهل خوردن کباب یا غذاهای گوشتی نیستید، اینجا غذای مناسب خود را پیدا نخواهید کرد. اما در طرف مقابل، شاندیز جردن، بهشت هواداران غذاهای گوشتی است، زیرا تمام کباب ها در برترین حالت ممکن طبخ شده اند.

ویژگی های معماری و زیبایی ها، ظرافت در دقت به جزییات

از همان لحظه اول که پا به رستوران شاندیز جردن می گذارید، محو تماشای معماری و دکوراسیون لوکس آن خواهید شد. این رستوران 4 طبقه، دارای سالن عمومی و VIP است که هرکدام بر اساس کاربرد و مهمانان خود طراحی و دکور شده اند. طبقه دوم رستوران سالن VIP است و سایر طبقات از مهمانان عادی پذیرایی می نمایند. اولین ویژگی چشم گیر رستوران، ظرافت در دقت به جزییات است. هیچ نکته ظریفی از چشم طراحان این رستوران دور نمانده است.

سالن عمومی رستوران که با عنوان سالن اصلی نیز شناخته می گردد، برای مراجعه عموم مردم است. تمام میز و مبل ها با سلیقه و متناسب با دکوراسیون داخلی سالن انتخاب و چیده شده اند. معماری کلاسیک سالن و رنگ های چشم نوازی که مورد استفاده قرار گرفته اند، هماهنگی خوبی در فضا ایجاد نموده است.

اگر سالن اصلی رستوران برایتان مجذوب کننده بوده، مطمئن باشید که با تماشا سالن VIP شاندیز جردن انگشت به دهان خواهید ماند. سالن تشریفاتی این رستوران با ترکیب سبک های معماری کلاسیک اروپایی و دقت در جزییات، فضایی مناسب برای برگزاری مراسم و مهمانی های لوکس و مجلل فراهم نموده است. ترکیب طیف رنگی آبی تیره یا روشن و طلایی، به همراه ظرافت در طراحی دکوراسیون داخلی سالن از موکت گرفته تا دیوارها، درها و پرده ها، آرامش و جلال خاصی به محیط بخشیده است.

جهت آشنایی شما با عمق ظرافت و سلیقه به کار رفته در سالن، بهتر است به چند مورد از اکسسوری های سالن اشاره کنم. در اتاق تشریفات با تابلوهای نقاشی هنرمندان مطرح کشور روبرو خواهید شد. پرده های سالن از برترین پارچه های ژاکارد ایتالیا است که با تور دست دوزی و با کتیبه های سوزن دوزی شده تزیین شده است که این هنر ارزش پرده ها را چندین برابر نموده است.

شومینه سالن تشریفات با استفاده از آینه های ونیزی جلوه بیشتری پیدا نموده و مبلمان سالن VIP شاندیز جردن با ترکیب رنگ های حرفه ای، به وسیله هنرمندان ایرانی طراحی و ساخته شده است. سالن VIP علاوه بر تمام این توضیحات، بالکن مخصوصی دارد که در صورت تمایل، سرو غذا در بالکن انجام می گردد.

شاندیز جردن بعلاوه یک تالار ویژه عقد و عروسی دارد. این تالار برای برگزاری جشن عقد و عروسی انتخاب خیلی از خانواده ها بوده است. در این تالار همه تجهیزات مورداحتیاج عقد و عروسی فراهم شده است.

امکانات رفاهی رستوران

امکانات رفاهی شاندیز جردن تکمیل است و مطمئنا کادر رستوران تا جای ممکن تمام امکانات رفاهی مورد احتیاج مشتریان را از قبل پیش بینی و آنالیز نموده اند.

پارکینگ

رستوران شاندیز جردن دارای سه طبقه پارکینگ اختصاصی برای مشتریان خود است تا هیچ نگرانی ای در راستای پارک ماشین خود نداشته باشند.

سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی بزرگ به صورت مجزا در طبقه پایین رستوران قرار گرفته است که با رعایت نظافت و حفظ تمام نکات بهداشتی فعال هستند.

اپلیکیشن باشگاه وفاداری مشتریان

شاندیز جردن دارای اپلیکیشن سفارش آنلاین است که با عضویت در آن، جزو باشگاه مشتریان خواهید شد. اعضای باشگاه مشتریان، از مزایا و تخفیف های اختصاصی برخوردار خواهند شد.

ساعت کار و آدرس

ساعت کاری شاندیز جردن: همه روزه از ساعت 12 تا 16 و 19 تا 23

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا

تلفن: 75313-021

تلفن رزرو: 09123106503

رستوران شاندیز جردن روی گوگل مپ

شاندیز جردن از نظر مشتریان

تا اینجا درباره نقاط قوت رستوران با شما صحبت کردم که با اکثریت مشتریان نیز درباره آن ها توافق داشتیم. اما برای اینکه اطلاعات شما تکمیل گردد، بهتر است کمی هم درباره نقاط ضعف شاندیز جردن صحبت کنیم. هر رستورانی، هر چقدر هم محبوب باشد، قطعا مواردی برای اصلاح یا بهبود دارد که با نظرات کاربران می توان از آن ها باخبر شد.

بر اساس نظرات مشتریان در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف، شاندیز جردن فضای مناسبی برای قرارها و جلسات رسمی کاری یا مهمانی های خانوادگی است. طبق نظر اکثریت مشتریان، فضای رستوران شلوغ و پرسروصدا است و مناسب قرارهای دو نفره نیست. اگر قصد صرف غذا در محیطی آرام داشته باشید، ممکن است به خاطر جنب وجوش زیاد پرسنل برای خدمت رسانی به مشتریان، کمی احساس ناراحتی کنید. برای همین بهتر است از قبل در جریان این موضوع قرار بگیرید.

جنب وجوش بالای کارکنان هم علت قانع نماینده ای دارد، سفارش ها در رستوران شاندیز در عرض چند دقیقه آماده و سرو می شوند که این زمان کوتاه مدیون سرعت عمل بالای کارکنان رستوان است.

یکی از ایرادهای وارد شده به این رستوران نزدیک بودن میزها به یکدیگر است که ممکن است حریم شخصی و آرامش شما را هنگام صرف غذا تحت تاثیر قرار بدهد، این مشکل در ساعت های پررفت وآمد رستوران، بیشتر به چشم می آید.

در رابطه با برخورد کارکنان، می توان گفت به طور کلی، پرسنل رفتار مودبانه ای دارند و به مشتریان احترام می گذارند اما در بعضی از نظرات شاهد نارضایتی مشتریان از بعضی از پرسنل بودم که احتیاج به آنالیز بیشتری از طرف مدیریت رستوران دارد.

غذایی یکسان با سال 1376

شاندیز جردن بیش از 20 سال است که غذاهای ایرانی اصیل را به مردم ارائه می نماید و از ویژگی های مثبت آن، کیفیت یکسان غذا در طول سالیان است. بسیاری از رستوران ها پس از گذشت چند سال از فعالیت خود، کیفیت سابق را ندارند یا تغییراتی در طعم غذا ایجاد می گردد اما رستوران شاندیز این طور نیست.

حالا دیگر تمام اطلاعات مورد احتیاج برای یک وعده غذای فراموش نشدنی در شاندیز جردن را دارید. شاید غذاهای ایرانی مثل کباب و شیشلیک را در خیلی از رستوران های تهران امتحان نموده باشید، اما طبق نظرات مشتریان در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف، طعم غذایی که در شاندیز جردن تجربه می کنید، خاص و فرق دارد.

منبع: علی بابا
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 35409

به "رستوران شاندیز جردن؛ شیشلیک فراموش نشدنی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران شاندیز جردن؛ شیشلیک فراموش نشدنی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید