یک دیپلمات به جیوگی می آید

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، جیوگی امشب 24 آبان با دعوت از عباس ملکی دیپلمات و استاد دانشگاه صنعتی شریف به سراغ موضوع محیط زیست رفته و با دعوت از محقق ارشد پروژه سیاست گذاری انرژی در مرکز مطالعات بین المللی مؤسسه تکنولوژی ماساچوست می کوشد موضوعات مبتلابه این حوزه را آنالیز کند.

یک دیپلمات به جیوگی می آید

ملکی در برنامه امشب درباره محیط زیست، سیاست گذاری انرژی، توسعه پایدار، وفور بانک ها در ایران و نسبت آن با محیط زیست صحبت خواهد نمود.

وی در حال حاضر محقق ارشد پروژه سیاست گذاری انرژی در مرکز مطالعات بین المللی مؤسسه تکنولوژی ماساچوست، رئیس مؤسسه بین المللی مطالعات دریای خزر، رئیس هیات مدیره پژوهشکده علم، فن آوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، محقق ارشد برنامه امنیت بین الملل مرکز علوم و روابط بین الملل بلفر، مدرسه حکومت کندی، دانشگاه هاروارد و عضو هیات امنای دانشگاه معارف اسلامی است.

این مستند ترکیبی که دوشنبه ها با عنوان رادیکال جیوگی به تحلیل، تفسیر و نقد برنامه های دو روز گذشته خود می پردازد، فردا 25 آبان مهمان سازمان های مردم نهادی خواهد بود که در جهت حفاظت از محیط زیست گام برمی دارند.

جیوگی به تهیه کنندگی مهدی بهادران که در گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو فراوری می گردد، هر هفته به تحلیل رویدادهای فرهنگی و اجتماعی می پردازد و قرار است مخاطبان خود را از اقشار مختلف مردم به مصاحبه با یکدیگر ترغیب کند.

این برنامه شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت 21 با اجرای میلاد دخانچی دانشجوی دکترای رشته مطالعات فرهنگی دانشگاه کوئینز کانادا روی آنتن شبکه دو می رود و بازپخش آن روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 14:30 خواهد بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3190

به "یک دیپلمات به جیوگی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک دیپلمات به جیوگی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید